athlon 4 mobile

Pagina: 1
Acties:

• Sideburnn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-08 13:36

Sideburnn

I just "poked" salad

Topicstarter
Zijn er mensen die ervaring hebben met de athlon 4 in hun desktop,kwa tweaking en dergelijke...ik heb zo`n ding gehad en vind er weinig over via de search :)

Asus Prime x399-A, AMD Threadripper 1950X, MSI 1080 TI

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

ik heb um niet maar weleens over gepost op de frontpage. Volgens mij moet ie op een regular pc met een hoop koeling wel wat kunnen. Vertel eens iets meer?
benches, voltage, temps etc, pics enz.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• Sideburnn

Sideburnn

I just "poked" salad

Topicstarter
Ik heb hem nog niet uitgeprobeerd maar omdat het een palomino core is zal hij toch wel wat moeten kunnen denk ik,ik ga hem zeker aan de tand voelen maar was nieuws gierig of er mensen zijn dit dit al eens gedaan hebben.

Verwijderd

even tussendoor... Waarom zou je een mobile proc in je desktop willen hebben.... :?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Enige reden lijkt mij dat ie een stuk minder stroom gebruikt, dus minder koeling dus minder herrie :)

Verwijderd

Op zondag 05 mei 2002 00:23 schreef Pollewob het volgende:
Enige reden lijkt mij dat ie een stuk minder stroom gebruikt, dus minder koeling dus minder herrie :)
Why am i so ignorant |:(

• Sideburnn

Sideburnn

I just "poked" salad

Topicstarter
Nou ik heb dat ding gekocht ongetest op een pc beurs in a.dam 2 weken geleden.....nou eigenlijk 4 voor E 20,een duron 950,2x athlon 1000 en dus deze athlon 4..ongetest dus met een risico,maar wat wil je voor dat geld.
Die 1000tjes doen nix maar die anderen werken gewoon dus en dat is wel leuk om mee te spelen. :+

• Sideburnn

Sideburnn

I just "poked" salad

Topicstarter
Zo,de proc zit in mijn werkstation om ff uit te proberen en deze 850 loopt met een glimlach tot nu toe 1200 mhz met nog geen 1,70 een stroompjes er door....na 2x 3d2001 van mad onion is de warmte van hat dingetje 29 graden.....als ik wat meer tijd heb zal ik hem verder aan de tand voelen.
>:)

Pagina: 1