Toon posts:

Rare blokjes

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Verplaatste post --->

Ik heb een probleem met mij videokaart denk ik als ik foto's bekijk komen er allemaal rare blokjes op de foto's dit heb ik ook met films. Ik heb vanalles geprobeerd, ander besturingssysteem, videokaart drivers, via drivers allemaal zonder resultaat.

Ik heb mijn kaart niet overklokt en ook nooit gedaan en met andere videokaarten geeft die ook blokjes

Voorbeeldje

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~m.vanderjagt/Blokjes.jpg

Systeem Configuratie

Asus K7V
Athlon 600 MHz
256 Mb
Asus V6600
Sb 128
3com netwerkkaart

Please help me zijn er mensen die dit ook een gezien hebben of een oplossing weten

Verwijderd

Zit die SB128 vlak naast je videokaart? Zoja.. zet em een paar pci-slots naar onder.

Als het hier niet aan ligt en niet aan je videokaart(en) ligt het dan niet aan je monitor?

• w00Dy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 15:48

w00Dy

Make soap, not war

euhm, dit kan dus niet aan je videokaart liggen, een kaart laat alleen maar beeld zien en gaat geen fouten meeopslaan....

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Aan de monitor kan het natuurlijk niet liggen he, dan had je het op je eigen monitor niet gezien |:( :P

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Is dit alleen met een bepaalde serie foto's ?

Ook met pics op GoT ?? http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/466464 :P

Probeer het eens in Photoshop of PSP ??

Verwijderd

mischien moet je het scherm eens afkuisen!

Een verkoudheid gehad , en op je scherm gespat?

Verwijderd

Anthrax misschien? >:)

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 18:58
Ik kan me vaag iets herinneren van een tijd geleden dat een aantal Athlons een fout hadden waardoor plaatjes en filmpjes er niet goed uitzagen, daar was toen een test programma voor maar niemand trof de fout aan in zijn/haar processor...misschien dat dit dat is?

edit: Volgesmij was dat alleen maar met nieuwere athlons, 1000-1200 ofzo... maar toch...

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
Op zaterdag 04 mei 2002 11:35 schreef qp_dber het volgende:
Verplaatste post --->
Inderdaad, verplaatst. En niet zonder reden.

Je kan hier verder gaan:
[topic=485146]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.