Dan moet je de kast openmaken en het boekje van het moederbord erbij pakken.
Er zitten op je moederbord een paar stekkertjes aangesloten en 1 van die stekkertjes moet je eraf halen, kweet alleen niet uit mijn hoofd welke of dat het is.
Er zitten op je moederbord een paar stekkertjes aangesloten en 1 van die stekkertjes moet je eraf halen, kweet alleen niet uit mijn hoofd welke of dat het is.
edit:
Daar is dus dat moederbordboekje voor, daar staat het ergens in beschreven.
Daar is dus dat moederbordboekje voor, daar staat het ergens in beschreven.
PSN: mug_8pm
optie 1 zet er een at voeding in
optie 2 sloop je atx voeding open en sluit op de juiste punten een at schakelaartje aan
optie 2 sloop je atx voeding open en sluit op de juiste punten een at schakelaartje aan
Volgens mij als je in de BIOS de ACPI (oid) uitzet gebeurt er hetzelfde. Dan zet Windows de comp zelf niet af en kun je hem gewoon handmatig afzetten. Of is dit niet wat je bedoeld?
Ja, dat bedoel ik, thx!
(Bij een vriend van me hebben ze een aantal pc's op het werk met win98se, en sinds er nieuwe netwerkkaarten inzitten...moet ik doorgaan:))
(Bij een vriend van me hebben ze een aantal pc's op het werk met win98se, en sinds er nieuwe netwerkkaarten inzitten...moet ik doorgaan:))
wat bedoel je met doorgaan om die netwerkkaarten?
op me werk heb ik aantal win98se netwerk pc's die gewoon niet zelf afsluiten, nu heb ik van een computerbedrijf een patch gekregen om win98 2e ed. zelf te laten afsluiten, dit werkt maar de 1e keer, daarna blijft ie weer hangen in het windows is bezig met afsluiten scherm
heb alles al nagekeken, zou het nog iets met het netwerk te maken hebben, dat ie instelligen reset ofzo
(hnmm dit moet eigeluk in een nieuwe topic)
op me werk heb ik aantal win98se netwerk pc's die gewoon niet zelf afsluiten, nu heb ik van een computerbedrijf een patch gekregen om win98 2e ed. zelf te laten afsluiten, dit werkt maar de 1e keer, daarna blijft ie weer hangen in het windows is bezig met afsluiten scherm
heb alles al nagekeken, zou het nog iets met het netwerk te maken hebben, dat ie instelligen reset ofzo
(hnmm dit moet eigeluk in een nieuwe topic)
Ik heb nog wel een oude AT voeding voor je liggen. Mag je gratis hebben.
AMD XP 2800+@3200+ | Swiftech MC462 | Asus A7V600-X | 1024 MB PC3200 | IBM 60 GXP 40 Gb. | Geforce 5900XT | 40x12x40 Samsung CD-writer | 36 speed AOpen | Belinea 15" TFT
Had hier laatst ook behoorlijk last van toen we bij een bedrijfje alle pc's met nieuwe 3com 100Mbit netwerkkaarten uitrusten, blijven hangen bij restarten en afsluiten.
De oplossing: netwerkkaart in andere slot zetten, ff opnieuw installeren en alles werkte naar behoren, is nu 2 maanden terug en alles werkt nog steeds zoals het hoort.
De oplossing: netwerkkaart in andere slot zetten, ff opnieuw installeren en alles werkte naar behoren, is nu 2 maanden terug en alles werkt nog steeds zoals het hoort.
Blaat
Pagina: 1