Toon posts:

CPU verneukt met de Swiftech Meer met de ervaring?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien ik vorige week mijn AMD XP 1800+ geunlockt (245€ weg :'( ) heb verneukt door mijn swiftech MC462-A verkeerd te bevestigen. Dacht ik laat ik eens een topic starten wie er nog meer dezelfde ervaring heeft als mij, want ik weet zeker dat ik niet de enigste ben wie dit probleem heeft gehad :Y)

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 23:04
Welke Swiftech bedoel je eigenlijk :?
Maar wel erg zonde zeg ;(

edit:
Zie het al, staat in je sig :z

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik zie in je sig dat je mobo en videokaart er ook stuk van zijn gegaan... Erg duur geintje.

Verwijderd

Bij mij is een Thunderbird 800 in rook opgegaan. Ik weet nog steeds niet wat er mis is gegaan bij de montage, aangezien ik mij exact aan de handleiding heb gehouden.

Verwijderd

Topicstarter
Weet er eigenlijk iemand een perfekte handleiding voor de MC462-A?? Want ik heb wel 2 van die blaadjes in het zwart/wit, maar ik wil nog een duidelijkere uitgebreide met meer plaatjes handleiding.

Ik wil namelijk niet nog een CPU verneuken :(

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-08 22:19
Op zaterdag 04 mei 2002 11:07 schreef Soldier2000 het volgende:
Weet er eigenlijk iemand een perfekte handleiding voor de MC462-A?? Want ik heb wel 2 van die blaadjes in het zwart/wit, maar ik wil nog een duidelijkere uitgebreide met meer plaatjes handleiding.

Ik wil namelijk niet nog een CPU verneuken :(
Andere cooler dan? :)

Verwijderd

Ik zou toch voor een andere cooler gaan hoor.. kost je wel ietsje meer maar minder dan NOG een nieuwe cpu.

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Op zaterdag 04 mei 2002 11:08 schreef Mad_Demon het volgende:

[..]

Andere cooler dan? :)
Dies grappig....

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 04 mei 2002 11:12 schreef DeadMeat het volgende:
Ik zou toch voor een andere cooler gaan hoor.. kost je wel ietsje meer maar minder dan NOG een nieuwe cpu.
Nee, ik was van plan om het door een pc zaak het laten doen :+ Als die het verneuken kunnen ze zelf een nieuwe betalen :Y) Want ik wil gewoon deze koeler op mijn CPU, ik heb deze nog maar een week, ik had hem tweede hands gekocht.

• PowerPee
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-06-2025
Voor mij is het gebruikelijk om direct na de montage van de CPU koeler in de BIOS de temperaturen te monitoren!
<10minuten en ik weet of ie er wel of niet goed op zit. :Y)

Misschien een idee? ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 04 mei 2002 11:18 schreef PowerPee het volgende:
Voor mij is het gebruikelijk om direct na de montage van de CPU koeler in de BIOS de temperaturen te monitoren!
<10minuten en ik weet of ie er wel of niet goed op zit. :Y)

Misschien een idee? ;)
Nee, mijn core was gecrushed.

• MadMax
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-07 10:01

MadMax

Dammax

Wat een stelletje beulen allemaal :9 Heb in m'n leven al tig computers in elkaar gezet en nog nooit een processor of videokaart geloopt.......

Game sys specs - Laptop specs - Server specs

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 11:36

Speedy-J

AMD Enthusiast

Op zaterdag 04 mei 2002 11:27 schreef MadMax het volgende:
Wat een stelletje beulen allemaal :9 Heb in m'n leven al tig computers in elkaar gezet en nog nooit een processor of videokaart geloopt.......
Afkloppen dan :P

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

Verwijderd

Ik heb ook zoeen mc462 en ik snap niet wat er moeilijk is aan die koeler erop zetten :S

Gewoon je mobo eruit halen, cpu erin stouwen, Koelpasta erop smeren, blok (zonder fan) erop, die met veertjes tussen de schroeven en zo een plastic stukje vastdraaien, aan alle kanten even ver (aan de onderkant van het mobo ff een moertje erom draaien, en tussen het moertje en het mobo ook zo een plastic ringetje, die fan er nog ff op schroeven en klaar is * Kees

Verwijderd

Op zaterdag 04 mei 2002 10:41 schreef Soldier2000 het volgende:
Aangezien ik vorige week mijn AMD XP 1800+ geunlockt (245€ weg :'( ) heb verneukt door mijn swiftech MC462-A verkeerd te bevestigen. Dacht ik laat ik eens een topic starten wie er nog meer dezelfde ervaring heeft als mij, want ik weet zeker dat ik niet de enigste ben wie dit probleem heeft gehad :Y)
en jij noemt jezelf ICT-beheerder... :?

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-08 17:51
Op zaterdag 04 mei 2002 14:00 schreef Fatboy het volgende:

[..]

nee joh, hij studeert voor ict-beheerder, hij is het nog niet hoor

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:13

Shunt

Boe

Op zaterdag 04 mei 2002 14:00 schreef Fatboy het volgende:

[..]

vraagje wat the F**k heb dat te maken met een ICT-beheerder zijn en het is ICT-Netewerk Beheerder }:O

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Verwijderd

njah "netewerk" is het zeker :P
Maar ik denk dat het gewoon door die AMD's komt die cores zijn gewoon veel te gevoelig. Je leest het zo vaak core gecrushed of in rook opgegaan, ik snap niet waarom AMD daar niet iets op verzint. No flame intended btw.

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:13

Shunt

Boe

hmm ik snap niet dat mensen hun core kunnen verklooten
ik heb nu al +- mijn proc in 20 systeemen gehad en nog geen krasje er op de eerste 10 waren zonder spacer
en daar voor heb ik nog duronenetjes gahad en die heb ik ook nog nooit beschadigt
wat ik wel een keer heb gedaan is een core opgeblazen door AS I te dik er tussen te doen }:O

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Verwijderd

Topicstarter
Ik had die swiftech 2de handse gekocht, en daar zaten wat rotte schreoven bij, dus ik drukte wat harder op die schroeven die de core lieten crushen.

Ik kon niet wachten op nieuwe schroeven van oc-shop |:(

Verwijderd

*heb zijn duron lopen slopen*

proberen te unlocken :P wil dus niet soeper met die steen er onder :( liever een XP op zo`n printje >:)

kortom duron @ 1.9 volt :P

• MadMax
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-07 10:01

MadMax

Dammax

Op zaterdag 04 mei 2002 10:41 schreef Soldier2000 het volgende:
Aangezien ik vorige week mijn AMD XP 1800+ geunlockt (245€ weg :'( ) heb verneukt door mijn swiftech MC462-A verkeerd te bevestigen.
Trouwens, die XP is nu € 145 ex. verzendkosten, eigenlijk dus "maar" € 145 weg ;)

Game sys specs - Laptop specs - Server specs

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 04 mei 2002 14:19 schreef MadMax het volgende:

[..]

Trouwens, die XP is nu € 145 ex. verzendkosten, eigenlijk dus "maar" € 145 weg ;)
Ja, bij een gare winkel en ik heb hem laten unlocken bij eynstein!

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-08 17:51
Op zaterdag 04 mei 2002 14:11 schreef computeraap het volgende:
Maar ik denk dat het gewoon door die AMD's komt die cores zijn gewoon veel te gevoelig. Je leest het zo vaak core gecrushed of in rook opgegaan, ik snap niet waarom AMD daar niet iets op verzint. No flame intended btw.
De nieuwe Hammers (uuhh... opeteron) hebben wel heatspreaders

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Pagina: 1