Woordgrapje op +4

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022
Deze inderdaad behoorlijk bijdehandte opmerking in het "KaZaA zou binnenkort Altnet activeren" nieuwsitem staat stevig op +4. Er staat al een overgewaardeerdje tussen van ondergetekende. Nu wil ik deze reactie best wel met mijn |33+ LM tools naar zijn theoretisch maximale score (IMO dan) van +2 brengen ware het niet dat ik net één dezer dagen de humor discussie weer eens wilde opslingeren op het TMF.

Voor dat ik de reactie zal bijschaven zal ik graag wat consensus willen hebben omtrent deze reactie en als dat achter de rug is zou ik graag wat gedachten horen over het uitsterven (IMO o.a. door doodmodden) van echt grappige reacties. Ik hink wat dat betreft op twee gedachten. Ten eerste sta ik nog volledig achter de verlaging van het humor plafond van +4 naar +2. (voor de nijere TMF-ers onder ons, dit is ergens in januari 2001 veranderd, quizvraag: vind het topic). Van de andere kant komt nu zo'n 95% van alle grappig bedoelde opmerkingen op 0: overbodig. Met andere woorden: zijn we qua modgedrag op grappig niet een beetje aan het doorslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Ik denk dat het sowieso lastig is om iets als grappig te bestempelen, gewoon omdat humor een gigantisch subjectief iets is. Wat voor de een bijzonder grappig is, kan voor de ander compleet overbodig zijn, alhoewel ik me zit af te vragen of we niet iets meer moeten kijken of het gewoon grappig bedoeld is, ipv te kijken of we het een geslaagde grap vinden.

BTW, ik weet welk draadje je bedoeld, maar ik ken em ook nie vinden |:( :P

edit:

Reactie heeft trouwens een overgewaardeerd van me mogen ontvangen :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Iets als grap zien lijkt mij ook behoorlijk subjectief en dan moet je ook maar eens kijken of het wel als grap bedoeld is of als verborgen troll/flaim.

Zelf ben ik niet zo gediend van een hele zooi reacties onder elkaar die dan als grap bedoeld is, een paar grapjes vind ik wel oké, maar niet een hele zooi onder elkaar (die ik dus ook een -1 overgewaardeerd zal toedienen (en dus NIET mijn LM dus zal gebruiken))).

Die reactie die jij geeft * KeX , vind ik dus behoorlijk grappig. Van mij mag die dus ook op de maximale score van +2 krijgen. Wat dus ook weer een ander probleem met zich mee brengt: wat als een grap een hele goeie grap is, moet deze dan een hogere score krijgen (+3 of heel misschien een +4 als eindscore) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:23

botoo

💀 too old to die young

KaZaA voortaan maar uitspreken als KaSsA dan...
Blijkbaar heb ik geen humor dan, ik kan er niet eens om glimlachen. Imo is +1 hoog genoeg, maar de reactie is al vrijwel doodgemod, staat nu op +3 en mijn -1 overgewaardeerd doet daar niets meer aan.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Op zaterdag 04 mei 2002 14:00 schreef botoo het volgende:
*knip*
Ik vind jou sig dan weer wel grappig ;)

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Om er dan nog maar even achteraan te hobbelen (jetlag van die lange reis naar belgie ofzo :P), ik vindtum idd ook niet echt grappig. Maar hijs volgens mij zo dood als een pier :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Op zaterdag 04 mei 2002 14:17 schreef Netman867 het volgende:
Om er dan nog maar even achteraan te hobbelen (jetlag van die lange reis naar belgie ofzo :P), ik vindtum idd ook niet echt grappig. Maar hijs volgens mij zo dood als een pier :(
Yep, hij staat vast op +3 :(

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Pagina: 1