[CS] mijn server in gamespy's lijst

Pagina: 1
Acties:

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 17:21
ik draai een CS server over internet. nu vraag ik mij af of die wel bij gamespy te zien is, of dat je je daar voor eerst aan moet melden ofzo :?
en hoe weet gamespy dat als iemand in NL het vakje "servers in my country only" aanvinkt, dat gamespy ook mijn server moet weergeven? of gaat dat via ip dat hij kan zien dat je in nl zit?

iig, kan iemand ff kijken of deze server in gamespy's lijst staat:
ServeCS Public 1 [FF=ON]
ik kan dus zelf niet kijken, aangezien ik direct met een lan op de server zit (binnenkort hangt ie @ 100mbit :9, nu bij mij thuis @ adsl :()

Verwijderd

je hoort hem automatisch te zien op gamespy, daarvoor hoef je niet te reggen... maar ik heb effe gekeken op all seeying eye en daar kon ik je niet zo snel vinden onder nl servers..... kijk anders of er mensen joinen vanaf internet, dan kom je er gauw genoeg achter of hij daar staat..

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

IP?!

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

wat ik neit snap is dat er zo veel mensen zijn die denken dat hun asdl of kabel een gameserver kunnne hosten van 16man.
Het idee is leuk, maar dat trekt de 'gewone' verbinding kortweg niet.
Maar met gamespy hoort ie 'm idd automatisch te vinden, probeer anders even te zoeken met 'qtracker' (geloof dat 't zo heet, een freeware gamespy clone :))
Maar verder veel succes met je 100mbit

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-10 07:46

PowerSp00n

There is no spoon

Op zaterdag 04 mei 2002 09:53 schreef Scarecrow het volgende:
wat ik neit snap is dat er zo veel mensen zijn die denken dat hun asdl of kabel een gameserver kunnne hosten van 16man.
Er staat ook nergens dat hij dat met zijn ADSL lijntje gaat doen. Hij wil alleen weten of het werkt. Misschien moet je iets beter gaan lezen ofzo?

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Op zaterdag 04 mei 2002 10:11 schreef PowerSp00n het volgende:

[..]

Er staat ook nergens dat hij dat met zijn ADSL lijntje gaat doen. Hij wil alleen weten of het werkt. Misschien moet je iets beter gaan lezen ofzo?
misschien moet jij wat vaker op got komen :)
Zeg ook niet dat hij dat doet, maar ik snap gewoon niet waaorm verschillende mensen dit wel doen (discussie op gang brengen, o.a. een van de doel einden van got)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Pagina: 1