Toon posts:

mn tnt2=kadoek???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
gister dee mn videokaart opeene raar tijdens een LAN-party hijj hieldd het wel 10 uur vol op mn overclock maar nadat hij de muren op eens roze maakte bij half life en vast liep kreeg ik nadat ik mn pc boote een roze scherm!, heb hem er uit gehaald eeen dag met mn onboard SiS730S gespeeld/gewerkt (maar met 1 monitor! :()(ben dual gewend) vanavond dee ik eem voor de grap er opnieuw in en hij dee heet 1 minuut en daarna weer hetzelfde (met overclock uit)

dus kan ik ergens een goedkope tnt2 of anders een Geforce2 MX400 krijgen (2e hands mischien.)

bedankt,

MM

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:04

Rival24

I'll Be Back

krijgen? haha :)

Verwijderd

Topicstarter
of kopen :P

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik heb evt nog ene GF2 liggen.
laat maar horen als je geinteresseerd bent.

Verwijderd

Topicstarter
cool,

hoeveel zou je er ongeveer voor willen en wat voor type is het?

thnx,

MM

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op zaterdag 04 mei 2002 01:54 schreef Magicmasta het volgende:
cool,

hoeveel zou je er ongeveer voor willen en wat voor type is het?
is een 64MB MX400 van Hercules. Had geen TVout en daarom is hij eruit gegaan. Over de prijs moet je maar even mailen. (MSN/ICQ gaat beetje moeilijk, aangezien ik mijn systeem opnieuw aan het installen ben).

Verwijderd

Topicstarter
ok, heb je gemailt en ook in mn icq list gestopt :)

MM

• Part
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 23:49

Part

Helemaal niets.....

Ik heb het zelfde probleem gehad met mijn Geforce2.
De koeler zat er opgeplakt een soort dubbelzijdige tape.
De tape plakt alleen op de randen nog op de video chip waardoor deze te warm werd.
Door er een andere koeler met daar tussen koelpasta op te zetten werkt hij nu weer prima. :)

Verwijderd

Topicstarter
ik had een super socket 7 met een schroeff en een platic coated ijzerdraadje door een gaatje in de kaart waas zelfs heel veel koeler op max overclock met cooler dan zonder cooler! maar nu is hij wat mijn betreft dood :( ik kan gelukig wel nog csen :) maar dan niet op 1024SX786 met 60fps maar 40 op 640X480 :(

maar het komt wel goed :)
Pagina: 1