Toon posts:

Hercules 8500LE en welke drivers?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Hercules Radeon 8500 LE en gebruik op dit moment drivers versie 6.13.10.6025 van Hercules.
Nu heb ik begrepen dat er reference drivers zijn van ATI die een stuk beter en sneller zijn dan die Hercules drivers. Helaas lukt het mij niet om de drivers van ATI te installeren, omdat hij zegt dat ik niet de juiste kaart heb...
Wie helpt mij, want op dit moment krijg ik FIFA 2002 (mijn favo-game) niet eens vloeiend in 1024x768. Dit lukte mijn oude GeForce2 GTS without any trouble!! ;(

Mijn 3Dmark2001 SE score is trouwens 7782.

• alrididan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-08 16:17
handmatig drivers installeren al geprobeerd?

Specs

Verwijderd

Score is netjes, ik heb dezelfde kaart met een zelfde score. Ik weet niet wat het probleem kan zijn, deze game loopt bij mij vloeiend :). Ik heb wel ergens gelezen dat Ati adviseerd om de drivers van de betreffende OEM te nemen... staat ergens in een topic wat ik vandaag gezien heb, weet alleen niet meer welke |:(

Verwijderd

Superbeertje
Door Superbeertje - woensdag 01 mei 2002 23:13

--------------------------------------------------------------------------------
Q7: Where can I find drivers for my Partner Product?
A7: Most Partner Product manufacturers offer driver updates through their website or the support contact information that accompanies the product. Additionally, ATI offers reference drivers that will install on all Partner Products.
It is recommended that drivers from the manufacturer of the Partner Product be used before trying the reference driver. Feature enhancements provided by the Partner Product manufacturer will be lost when using ATI reference drivers. ATI reference drivers are provided as an alternative solution for customers and are not supported by ATI. Reference drivers are located here. http://download.ati.com/drivers/partnerproducts/wxp-ref-768-020313m-3013c.exe (knip en plak).

Je leest het je kan de drivers van ATI gebruiken voor je Hercules.

Eerst je driver deinstalleren en opnieuw opstarten dan opnieuw de REF DRIVERS installeren. Zoek ff de map waar de hercules drivers werden opgeslagen. Verwijder deze ook.

Verwijderd

jaja, allemaal leuk en aardig maar mijn hele pc ging flippen als ik het probeerde, trouwens de versie is hetzelde 7.66

edit: 7 ipv 2

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, vreemd dan! Als je zo naar 3Dmark zou kijken, zou je toch denken dat 7782 een hele nette score is en dat alles toch wel vloeiend zou moeten draaien. M'n GeForce2 GTS haalde 'slechts' 3800 punten, maar deze draait FIFA dus wel vloeiend. Je zou bijna denken dat het aan het spel ligt...

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:29

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Je moet even op rage3d rondzoeken/vragen als je namelijk de product ID van je videokaart invoert in de inf file ipv de normale kan je hem gewoon installeren, zo kan je zelf een printer installeren als netwerkkaart dus dat moet werken, weet alleen niet precies hoe het moet.

Breek je nek voorzichtig

Pagina: 1