Ik heb een nieuw moederbord de MSI K7T266 Pro2-RU en wil dit in plaats van mijn ECS K7S5A in mijn computer plaatsen zonder win XP opnieuw te installeren. Ik heb dit al eens geprobeert, maar toen wilde te systeem niet meer opstarten onder Win Xp. Hoe kan ik dit het beste doen.
Als je je moederbord omwisselt (in dit geval zelfs naar een compleet andere chipset) verandert er zoveel in aansturing etc dat er weinig anders opzit dan een verse installatie 
typo
typo
Gewoon proberen... En zo niet... Helaas , je moet hem dan wel opnieuw installeren.....
Raku
Verwijderd
gaat niet lukken. Als het wel lukt en je probeert het op deze manier draaiende te houden dan zien we je morgen terug met 4 andere topics
Ik heb dit wel eens onder een andere windows versie gedaan maar toen werkte dit wel, zonder windows opnieuw te installen. Dus ik dacht dat dat kan win XP ook. Jammer! 
Weer een dag werk.
Weer een dag werk.
Ik kan het binnen 1 uurtje
Heb disaster recovery cd achter zo'n glazen kastje waarop staat: Break in case of emergency....
Heb disaster recovery cd achter zo'n glazen kastje waarop staat: Break in case of emergency....
Raku
Verwijderd
Het kan wel met XP. Heb het vorige maand ook gedaan. Toen heb ik een PIII Mobo verwisseld voor een Amd Mobo. Systeem werkt er niet beter door!!!!
Maar het werkt niet altijd!!! Heb ook wel eens gezien dat het niet wou.
Maar het werkt niet altijd!!! Heb ook wel eens gezien dat het niet wou.
ben je vet mee als je je mobo veranderd hebtOp zaterdag 04 mei 2002 00:35 schreef Eth3r3al het volgende:
Ik kan het binnen 1 uurtje
Pagina: 1