Relatief oud topic > slotje was niet helemaal terr

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:30

me1299

$ondertitel

Topicstarter
[topic=483697]

Ik snap dat het nogal een FAQ vraag was maar in mijn geval werkt de oplossing die genoemd wordt in de faq niet.

Ik had er misschien beter bij kunnen vermelden dat ik al verschillende landinstellingen geprobeerd had.

Maar goed, ik zou graag willen verzoeken om het topic te openen zodat ik alsnog een oplossing kan krijgen.

BVD

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

De gegeven link lijkt me wel de oplossing toch :?
En anders is de gestelde vraag niet duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik had er misschien beter bij kunnen vermelden dat ik al verschillende landinstellingen geprobeerd had.
Dat had je idd beter kunnen doen, als je een topic start geef dan zo veel mogelijk informatie over de dingen die je geprobeerd hebt.
Dus als je de FAQ hebt gelezen geef dit dan duidelijk aan, staat het antwoord niet in de search geef dan ook duidelijk aan waar je op hebt gezocht.

Of het topic weer open gaat laat ik aan Merely of een andere moderator van WOS over. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Op zaterdag 04 mei 2002 00:15 schreef ACM het volgende:
De gegeven link lijkt me wel de oplossing toch :?
En anders is de gestelde vraag niet duidelijk.
Het lijkt me duidelijk dat je uit mijn verhaal kan opmaken dat de toetsenbord indeling naar Verenigde Staten wijzigen niet helpt.

Kortom de oplossing in de faq werkt niet voor mij. (2e x)

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:25

JvS

Ik heb hem zelf ook

Waarom zou er nu ineens een andere oplossing voor komen, dan de oplossing die er is? Ik heb er ook weleens mee lopen kloten en het is gewoon irritant, maar je moet het gewoon goed instellen.

Als dat het niet is, dan heeft het topic vrij weinig zin, want dan gaat toch alleen maar iedereen zeggen dat je dat toch moet doen...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Op zaterdag 04 mei 2002 00:22 schreef JvS het volgende:
Waarom zou er nu ineens een andere oplossing voor komen, dan de oplossing die er is? Ik heb er ook weleens mee lopen kloten en het is gewoon irritant, maar je moet het gewoon goed instellen.

Als dat het niet is, dan heeft het topic vrij weinig zin, want dan gaat toch alleen maar iedereen zeggen dat je dat toch moet doen...
Misschien zijn er wel mensen die het probleem erkennen en een andere oplossing aandienen.

Het lijkt me sterk dat jij kan voorspellen wat iedere GOT'er hier voor kennis in huis heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-10 17:04
Zet je toetsenbordindeling juist niet op Verenigde Staten

De meesten hebben "+spatie (ik heb hem altijd hierop staan vínd ík fíjn :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:25

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zaterdag 04 mei 2002 00:24 schreef DeathKnight het volgende:

[..]

Misschien zijn er wel mensen die het probleem erkennen en een andere oplossing aandienen.

Het lijkt me sterk dat jij kan voorspellen wat iedere GOT'er hier voor kennis in huis heeft.
Je zal verbaasd staan in hoeverre ik topics soms weet te voorspellen. 8-) of misschien wel :'(

Maar als er al 1000en topics zijn geweest met als onderwerp "mijn apostrof moet steeds door een spatie gevolgd worden", dan zijn alle mogelijke oplossingen toch echt al gegeven hoor. En dat is blijkbaar die ene (niemand kwam met iets anders aan). Als je dan een topic opent met "dat werkt niet, wat wel" vind ik het vrij naief te denken dat nu ineens een paar mensen wél met die andere oplossing komen.

Ik zie veel topics voorbijkomen over Sblive's met daarin "ik heb alle dingen al geprobeerd" en dan komen er weer dezelfde oplossingen die allemaal al in een FAQ staan of in topics waarnaar daar wordt gelinkt. En dan een dag later komt de topicstarter OF met: "ik heb 'm maar verkocht, kutding" OF met "ow jongens, laat maar zitten. Ik heb even de handleiding gelezen en had een control paneltje nog niet geinstalleerd" ofzo.... Dus jah, het is wel voorspelbaar.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1