Alleen ff de Core een beetje insmeren...
En verander die Signature...!
En verander die Signature...!
Don't You stare there, Operate!
Gewoon de hele tube erop leeg spuiten! 
nee.. een heel dun laagje op de core zodat er "geen" lucht tussen cooler en core zit..
Is echt niet veel.. aan un bolletje coolprut met un diameter van 2 a 3mm was ik al gehopen..
nee.. een heel dun laagje op de core zodat er "geen" lucht tussen cooler en core zit..
Is echt niet veel.. aan un bolletje coolprut met un diameter van 2 a 3mm was ik al gehopen..
Tipje die ik ook hier op GoT geleerd heb:
Het uitsmeren werkt perfect met een oud bankpasje or whatever ...
ff in de afwas en je kunt weer pinnen
Werkt perfect!
Suc6
Koffie
Het uitsmeren werkt perfect met een oud bankpasje or whatever ...
ff in de afwas en je kunt weer pinnen
Werkt perfect!
Suc6
Koffie
Verwijderd
je kunt ook gewoon een druppel erop doen en als je de cooler op de cpu drukt dan verspreid het zich vanzelf gelijkmatig !!
Bats !
Bats !
het is geen koelpasta maar warmtegeleidingspasta
ennuh, ik zie dit al tig keer voorbij komen, lezen jullie wel wat ?
ennuh, ik zie dit al tig keer voorbij komen, lezen jullie wel wat ?
Is toch het zelfde.... iedereen noemt het coolpasta maar voor de electronica boeren is het "warmte geleidende pasta" :):)
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Verwijderd
Is die extra pasta nog wel ergens goed voor ? Op de cooler zit zo'n laagje zooi, die bij eerste gebruik verhit wordt en tussen de cooler en processor smelt, daarvoor heb je geen extra pasta nodig werd mij in de winkel verteld..
Verwijderd
Net genoeg op de core van de processor smeren, en dan de koeler er stevig tegen aan drukken
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>die bij eerste gebruik verhit wordt en tussen de cooler en processor smelt[/quote]OOPS, dan hebben ze een lading onzin aan je lopen te verkondigen Simonis...
De 'thermal pads' moeten inderdaad ingebakken worden, maar thermische pasta mag juist niet vloeibaarder worden bij hogere temperatuur. Echt goede thermische pasta is 'consistent', dus ongeacht temperatuur behoudt het dezelfde smeer eigenschappen.
* JumpStart gebruikt z'n OV studentenkaart om Arctic Silver mee uit te smeren...
Oh ja, en met kleine hoeveelheden bedoelt men hier ongeveer een klodder van 2 mm dik en 3 mm lang. Dat is genoeg voor een 'open core' zoals de PIIIs, Athlons, T-birds en Durons hebben. Voor de ingepakte PIIs en Celerons is ietsje meer nodig.
De 'thermal pads' moeten inderdaad ingebakken worden, maar thermische pasta mag juist niet vloeibaarder worden bij hogere temperatuur. Echt goede thermische pasta is 'consistent', dus ongeacht temperatuur behoudt het dezelfde smeer eigenschappen.
* JumpStart gebruikt z'n OV studentenkaart om Arctic Silver mee uit te smeren...
Oh ja, en met kleine hoeveelheden bedoelt men hier ongeveer een klodder van 2 mm dik en 3 mm lang. Dat is genoeg voor een 'open core' zoals de PIIIs, Athlons, T-birds en Durons hebben. Voor de ingepakte PIIs en Celerons is ietsje meer nodig.
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Het nadeel van een druppeltje pasta op de core en dan platdrukken is dat het dan altijd teveel of te weinig is. De beste manier " volgens mij dan " is toch de bankpas methode omdat je dan een egale gelijke laag aanbrengt op de koelvin.
Die-hard Brexiteer
Pagina: 1