Kan je met outlook of outlook express op een of andere manier regelen dat voor een account GEEN attachments worden binnengehaald?
Je kunt wel een rule aanmaken dat als een message een attachment heeft er iets mee gebeurt: move, delete, remove from server etc.
Maar je kunt het attachment niet deleten en de rest van de message wél binnenhalen. Bovenstaande geldt (alleen?) voor Outlook Express.
Maar je kunt het attachment niet deleten en de rest van de message wél binnenhalen. Bovenstaande geldt (alleen?) voor Outlook Express.
hmmz
als je sp2 voor office2000 over je outlook 2000 installatie heenzet (of outlook XP gebruiken) dan blokeert outlook standaard alle .exe file (en nog een paar andere gevaarlijke bestanden)
is dat mischien wat je zoekt?
is dat mischien wat je zoekt?
A wise man's life is based around fuck you
ok,
dacht echt aan het niet ophalen. wordt helemaal gek van norton die bij het ophalen dagelijks meerdere virussen pakt op dit account...leek me handiger die niet op te halen maar dat gaat dus niet. Dan hou ik het op niet openen. bedankt!
dacht echt aan het niet ophalen. wordt helemaal gek van norton die bij het ophalen dagelijks meerdere virussen pakt op dit account...leek me handiger die niet op te halen maar dat gaat dus niet. Dan hou ik het op niet openen. bedankt!