Toon posts:

Forums

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of er ergens op internet een site waar je je eigen forum kan plaatsen ZONDER pop-up en Banners?

Ik heb nu zelf al een forum bij proboards, maar ik wordt een beetje moe van die pop-ups en banners.

Er schijnen ook programma's te zijn om speciaal forums mee te maken. Zo ja hoe heet dit programma en waar is het te koop?

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 18:50
Voor niks gaat de zon op :)

Verwijderd

Op zaterdag 04 mei 2002 10:15 schreef The Source het volgende:
Voor niks gaat de zon op :)
Idd. Waarom perse gratis? Een webhost kost tegenwoordig toch nix meer? En zou jij je ruimte gratis af willen staan aan duizenden mensen die iets willen hosten zonder er iets voor terug te krijgen? Guess not :)

Gratis hosts zijn vaak traag, wat echt ontzettend vervelend is bij een forum. En anders zoek je toch een host zonder popups, maar met banners? Die zijn er zat.

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:27
Op zaterdag 04 mei 2002 16:25 schreef tjetta het volgende:
En anders zoek je toch een host zonder popups, maar met banners? Die zijn er zat.
Niet met PHP of CGI support. Maar je hebt gelijk, je hebt al voor €10 per maand zeer goede hosting, en zelfs voor minder.

Woei, post #600!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 04 mei 2002 16:28 schreef RobbertC het volgende:

[..]

Niet met PHP of CGI support. Maar je hebt gelijk, je hebt al voor €10 per maand zeer goede hosting, en zelfs voor minder.

Woei, post #600!
Adressen please?
Ik heb echt overal gezocht maar ik kan nergens een fatsoenlijke forum-host vinden.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

een mooi phptje downen en neerpotten bij bijv. endoria?

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:27
Op zaterdag 04 mei 2002 23:23 schreef Chukie het volgende:
Adressen please?
Ik heb echt overal gezocht maar ik kan nergens een fatsoenlijke forum-host vinden.
www.webhosters.nl --> Virtueel --> Zoeken op hosts met CGI of PHP+SQL ondersteuning en maximaal €10 per maand. En voila, 216 resultaten :)

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05-2025
(jarig!)
Waarom geen webserver @ home? download gewoon phptriad op download.com en je kan je php/mysql forumpjes draaien.

• Cardinoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-10-2017
Op zondag 05 mei 2002 01:15 schreef thettes het volgende:
Waarom geen webserver @ home? download gewoon phptriad op download.com en je kan je php/mysql forumpjes draaien.
Omdat je dan een trage verbinding hebt en je pc moet dan 24u/7 draaien... :?
Pagina: 1