en zijn dr programmas die clips als basement jaxx -missy elliott (for my people) kan maken? zelfde effecten bedoel ik...?
Ja anders konden ze die clip toch ook niet maken 
Misschien dat het kan met Vegas Video van Sonic Foundry
Misschien dat het kan met Vegas Video van Sonic Foundry
hehehe en ervaring van een paar jaartjes... maar de software die jij zoekt kost meer dan $ 100,-Op vrijdag 03 mei 2002 22:19 schreef vraagteken het volgende:
en zijn dr programmas die clips als basement jaxx -missy elliott (for my people) kan maken? zelfde effecten bedoel ik...?
ken je de clip niet van missy elliott basement jaxx niet dan...?
ik wil dus gewoon een scene van een clip zodanig editten dat je het links en rechts ziet...(tjee moeilijk om uit te leggen) maar stel je hebt een danser op een clip...dan wil ik het zo doen dat ik die dancer links en rechts kan plakken..of dat ik dezelfde danser 10 keer op het beeld krijg....naast mekaar...zoiets dan...ik ga die programmas wel proberen ik hoop dat het daarmee gaat lukken..en ja ik vind die clip van missy te gek.
anyway dank heren
ik wil dus gewoon een scene van een clip zodanig editten dat je het links en rechts ziet...(tjee moeilijk om uit te leggen) maar stel je hebt een danser op een clip...dan wil ik het zo doen dat ik die dancer links en rechts kan plakken..of dat ik dezelfde danser 10 keer op het beeld krijg....naast mekaar...zoiets dan...ik ga die programmas wel proberen ik hoop dat het daarmee gaat lukken..en ja ik vind die clip van missy te gek.
anyway dank heren
een beetje klonen eigenlijk ? Moet je gaan "key'en" of met eeuuhh hoe heet dat ook alweer......... Softimage de persoon uitknippen ... Maar nogmaals je vraagt wel wat hoorOp zaterdag 04 mei 2002 20:29 schreef vraagteken het volgende:
ken je de clip niet van missy elliott basement jaxx niet dan...?
anyway dank heren
Maar je moet ergens beginnen al zou ik zelf met iets simpelers beginnen ... lol
Hmmmm denk dat je gelijk hebt..ik wil direkt bij de hoogste boom beginnen he..ach ja laat me eerst beginnen met wat knip en plakwerk 
bedankt voor de info
bedankt voor de info
Filmpje opnemen voor een blauw doek (ik heb eens een keer gewoon mijn broertje een Matras met blauwe overtrek omhoog laten houden, beetje licht erop. Ik een beetje raar doen en een maat van me filmen. Hup in adobe premiere.
Dan een chroma key en HOPPA ik stond ineens in parijs voor de eiffeltoren. Op die manier kan je natuurlijk ook hetzelfde stukje video op 2 tracks zetten en 1 track een offset geven dan ben je dus ineens met zijn 2'en....
Ik en mezelf! dan dus nog een leuke achtergrond of zelf maken en klaar.
Hoe beter je je doek uitlicht (zorg voor GEEN schaduwen of minimaal) dus gewoon 2 bouwlampen vol erop. Ik had gewoon maar een 75Watt lampje, was ook meer voor de gein. de chromakey was (uiteraard) wat rafelig maar je krijgt zo wel een idee.
Kijk maar eens op de site van ultimatte (die maken Chromakey hardware, maar sinds een paar jaar ook een plugin (de ultimatte keyer in software).
site is www.ultimatte.com
daar kun je wel vinden hoe een chromakey werkt en wat het is. Voor de rest gewoon een beetje in Ulead videostudio of Premiere klooien. Erg leuk....
Voor een filmpje dat ikzelf heb gemaakt (geen key maar gewoon grappig).
http://copynite.xs4all.nl/AlamDV/waterpistol.mpg
Heb ik gemaakt met AlamDV (leuk voor special FX).
Voor versie 1 kon je toen een tijdje een gratis key krijgen!
Versie 2 kost 45 pond of je zoekt een beetje rond.
Nou ik ga weer helemaal off topic als je nog vragen hebt hoor ik het wel...
Dan een chroma key en HOPPA ik stond ineens in parijs voor de eiffeltoren. Op die manier kan je natuurlijk ook hetzelfde stukje video op 2 tracks zetten en 1 track een offset geven dan ben je dus ineens met zijn 2'en....
Ik en mezelf! dan dus nog een leuke achtergrond of zelf maken en klaar.
Hoe beter je je doek uitlicht (zorg voor GEEN schaduwen of minimaal) dus gewoon 2 bouwlampen vol erop. Ik had gewoon maar een 75Watt lampje, was ook meer voor de gein. de chromakey was (uiteraard) wat rafelig maar je krijgt zo wel een idee.
Kijk maar eens op de site van ultimatte (die maken Chromakey hardware, maar sinds een paar jaar ook een plugin (de ultimatte keyer in software).
site is www.ultimatte.com
daar kun je wel vinden hoe een chromakey werkt en wat het is. Voor de rest gewoon een beetje in Ulead videostudio of Premiere klooien. Erg leuk....
Voor een filmpje dat ikzelf heb gemaakt (geen key maar gewoon grappig).
http://copynite.xs4all.nl/AlamDV/waterpistol.mpg
Heb ik gemaakt met AlamDV (leuk voor special FX).
Voor versie 1 kon je toen een tijdje een gratis key krijgen!
Versie 2 kost 45 pond of je zoekt een beetje rond.
Nou ik ga weer helemaal off topic als je nog vragen hebt hoor ik het wel...
Pagina: 1