I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
Hmmm... Zit de tweede monitor er goed in?
offtopic:
Ik had het omgekeerde. Ik had opeens drie monitoren bij mijn display-properties, hehe
Ik had het omgekeerde. Ik had opeens drie monitoren bij mijn display-properties, hehe
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
ik heb maar 1 monitor (gebruik een monitoren switch)
Edit: het is niet een inteligente switch.. dus het signaal word niet hoog gehouden...
misschien is dat het probleem..
Alhoewel: ik heb ook een laptop, daar zitten ook nog een extra monitor optie in en die heeft het standaard.. zonder enige conectie op die poort..
Edit: het is niet een inteligente switch.. dus het signaal word niet hoog gehouden...
misschien is dat het probleem..
Alhoewel: ik heb ook een laptop, daar zitten ook nog een extra monitor optie in en die heeft het standaard.. zonder enige conectie op die poort..
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
ffies tussendoor..
waarom zal je 2 videokaarten nemen, en dan maar 1 beeldscherm er aan hangen? Lijkt me vervelend...
maaruh als je boot via PCI en dus niet AGP...? doet ie het dan
waarom zal je 2 videokaarten nemen, en dan maar 1 beeldscherm er aan hangen? Lijkt me vervelend...
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
die tip had ik al gebruikt.. anders om werkt inderdaad niet.. (stond ook in mijn post)Op vrijdag 03 mei 2002 22:27 schreef ThaNetRunner het volgende:
ffies tussendoor..
enuh.. ik krijg binnen kort een nieuwe monitor en wou dit alvast proberen.. moet kunnen volgens mij
Pagina: 1