Toon posts:

Frontpage 2000 in de fout na SR1

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
"Kan de ordinaal 703 niet vinden in DLL-bestand fpcutl.dll."
Deze foutmelding ontvang ik als Frontpage 2000 wordt opgestart nadat ik servicepack 1 heb geinstalleerd (onder W2K).

S.v.p. geen opmerkingen als stap over op Dreamweaver o.i.d. Wat ik wel graag wil weten of er een oplossing voor is (herinstallaleren helpt niet, de KB van Microsoft zwijgt in alle talen t.a.v. dit probleem). Waar ik ook benieuwd naar ben is of er gebruikers zijn die het wel gelukt om SR1 toe te passen zonder dat Frontpage niet meer wil starten en welke versie van fpcutl.dll ze dan hebben.

Bij mij is het bestand van 20-03-1999, groot 491593 bytes en het versie-nr. is 4.0.2.2717.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik heb totaal geen idee van maar bij windowsupdate.microsoft.com kun je ook je office pakket updaten, en frontpage is toch een onderdeel van office?
misschien dat dat helpt

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Helaas geeft Windows Update hetzelfde resultaat. Een aantal files kunnen niet worden gepatcht (code 1328) waaronder fpcutl.dll. Het bekende dialoogvenster "nogmaals, annuleren of negeer" verschijnt dan. Nogmaals helpt uiteraard niet, anuuleren breekt de update af en met negeer gaat het updaten wel gewoon door met uiteindelijk voor Frontpage het ongewenste resultaat. De overige Office onderdelen werken wel goed na SR 1 te hebben toegepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:12

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Is er inmiddels al een oplossing voor dit probleem?...zit er namelijk ook nog steeds mee
En nee, ik wil geen Dreamweaver...ik wil Frontpage....

An Explanation of l33t Speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer de fpcutl.dll file eens te vervangen door deze

www.xs4all.nl/~remont/fpcutl.dll dit is 4.0.2.3821

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Benjo: bedankt voor de hulp en welkom op GoT!

Het is misschien handig om naar de datum van de laatste reply te kijken voor je antwoord geeft en bedenk dat het heel goed mogelijk is dat er geen antwoord meer komt van de vragenstellers: ODH heeft het waarschijnlijk al of opgelost of opgegeven ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:12

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

No offense, maar....

Heb al die tijd niet met FP2000 kunnen werken, maar nu ik het fpcutl.dll heb vervangen door het exemplaar van Benjo werkt alles weer super... >:)

Zo zie je maar dat ook late reacties nuttig kunnen zijn :D :D

An Explanation of l33t Speak

Pagina: 1