Discworld: Noir

Pagina: 1
Acties:

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:30
ff noot vooraf: ik heb de walkthrough al deels doorgelezen, maar die hielp niet bepaald.

Vraag: ik ben dus aan t spelen in Act 1, heb net de tombes bezocht waar iemand moet liggen. Nu moet ik terug naar Cafe Ankh omdat daar volgens die walkthrough iemand op je zou wachten. Maar dr zit niemand!?!?!?!?!?

Ik heb precies zo gespeeld als in de walkthrough, nadat ik zelf al zo ver was, maar steeds zit er niemand. Iemand een tip?

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:01
net voordat je de tombes in gaat, moet je even naar links lopen een klein paadje in. Daar is een winkeltje, je koopt daar een fluit, ik weet niet meer hoe hij heet maar het was dacht een rode. Afijn, in dat kamertje in de tombes fluit je op dat ding en je hoort een schel geluid, een verborgen deur gaat open en voila, dat mannetje zit in de verborgen kamer die je nu hebt open gemaakt :7

• Japser
:?

Volgens mij ben je in de war met een andere game :)

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:01
was geintje :D ;)

Maar ik denk dat dat gewoon een trigger is dat de eerste keer dat je in dat 'gebied' bent, dat dan die gast spawnt zeg maar, en dat je er een keer voorbij bent dat hij dan niet meer aanwezig is ofzo.
Dus kortom even een save daarvoor pakken of overnieuw beginnen met die hele act.

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
het is al weer een tijd dat ik dit spel gespeeld heb, maar is dit voor of na dat je Safier ontmoet hebt?

hmmm denk dat ik dit spel maar weer eens uit de kast moet halen ;)

• Japser
Erna :) Zij geeft je de hint betreffende madame Lodestone en dan moet je naar tombes en dan klopt het spel dus niet meer
Pagina: 1