"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs
Soms springt ie er gewoon uit als er iets verkeerd zit in je geheugen.
Vreemd dat het dan alleen hiermee gebeurd aangezien de rest altijd stabiel draait...
"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs
Sommige progs zijn er gevoeliger voor dan andere en aangezien dit spel niet ontworpen is voor XP kan het zijn dat het minder goed draait.
m'n kast staat voortdurend openOp vrijdag 03 mei 2002 21:42 schreef Galaxis het volgende:
warmte probleem van je Tnt 2 denk ik . weet niet zeker. probeer het eens met je kast open te gamen.
Ah, zat al een beetje te twijfelen tussen spielerij en SAOp vrijdag 03 mei 2002 21:45 schreef OProg het volgende:
Deze gaat maar ff naar [forum=12]
Maar okay, het zal inderdaad iets in de richting zijn dat het er niet voor is ontworpen. Ben niet zo heel bekend met de compatibiliteitsmodus, maar zou dat dan niet een boel moeten oplossen? Het wordt er echter enorm traag van....
Ik denk dat het niet met warmte te maken heeft... ik weet dat er idd zo'n soort bug inzit, ik ben hem een aatal keer tegen gekomen terwijl ik windows Me gebruik... Een echte oplossing weet ik niet, ik savde BG gewoon vaak zodat er nooit te veel schade wordt aangericht, als je net een moeilijke battle hebt gewonnen gewoon gelijk saven...
Bij mij knalt Baldur's Gate 2 er op win2k ook wel eens zo maar uit, maar ik heb er niet echt veel last van omdat het hier heeeeeel weinig gebeurt.
jeetje, dat ik dat nog mag meemaken... een bug in Baldur's Gate ... 'tis in mijn ervaring echt het allerstabielste spel wat ik ooit heb gezien, vooral gezien de grootte van het geheel.
Misschien dat het met windows 95 simulatie beter gaat, heb ik nog niet getest .. doe ik later nog even
Misschien dat het met windows 95 simulatie beter gaat, heb ik nog niet getest .. doe ik later nog even
Ik zeg ook niet dat het geen goed spel is, maar er zijn veel dingen die het niet doen hoor. Soms kun je in bg2 namelijk niet praten met iemand terwijl dat wel zou moeten en soms kun je items niet oppakken. Ze zijn wel allemaal makkelijk op te lossen door een game te laden, maar het is echt helemaal niet bugloos (zoals geeneen spel van tegenwoordig)Op vrijdag 03 mei 2002 22:08 schreef _Mo_ het volgende:
jeetje, dat ik dat nog mag meemaken... een bug in Baldur's Gate ... 'tis in mijn ervaring echt het allerstabielste spel wat ik ooit heb gezien, vooral gezien de grootte van het geheel.
Maar Baldur's gate is nog wel een van de beste betere spellen qua bugs imo, het is namelijk grooooooot (1 en 2)
Ik wilde ook niet zeggen dat het een slecht spel was. Ik heb trouwens nog geen Bgate 2 gespeelt, maar 1 vond ik al prachtig en daar heb ik eigenlijk nog geen bug in gevonden...Op vrijdag 03 mei 2002 22:16 schreef Shagura het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het geen goed spel is, maar er zijn veel dingen die het niet doen hoor. Soms kun je in bg2 namelijk niet praten met iemand terwijl dat wel zou moeten en soms kun je items niet oppakken. Ze zijn wel allemaal makkelijk op te lossen door een game te laden, maar het is echt helemaal niet bugloos (zoals geeneen spel van tegenwoordig)
Maar Baldur's gate is nog wel een van de beste betere spellen qua bugs imo, het is namelijk grooooooot (1 en 2)
En dat is een reactie waar we allemaal op wachtenOp vrijdag 03 mei 2002 22:23 schreef eXistence het volgende:
Xp zuigt voor het spelen van spellen.
En dit ookOp vrijdag 03 mei 2002 22:28 schreef White Dust het volgende:
[..]
En dat is een reactie waar we allemaal op wachten
Tja, je blijft hopen he
maar hij heeft wel gelijk, Spellen onder XP draaien beter dan onder welke OS ook!!Op vrijdag 03 mei 2002 22:30 schreef XoiN het volgende:
[..]
En dit ook
dus niet van die domme opmerkingen maken
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Pagina: 1