[TV-Out] Voodoo 3 3000 probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:54

WouterG

Dit is geen ondertitel

Topicstarter
Ik heb een probleempje met de tv-out van mijn voodoo 3 3000. Ik heb de driverset 1.07.00 met de tools 2.6.2.116.
Als ik nu de tv aansluit en aanzet, daarna de computer opstart en dan naar de beeldschermopties ga dan staat het tabje tv-out keurig aangegeven. Tot zover geen problemen.
Maar als ik nu enable output to tv aanvink en daarna op ok druk dan krijg ik de melding: Your settings will now be changed. This could take a few seconds, during which your screen might flicker. If your desktop does not reappear correctly, wait 15 seconds and your original settings will be restored. Daarna druk ik op ok en gaat mijn beeldscherm uit. Na 15 secondes gaat mijn beeldscherm weer aan en staat de optie enable output to tv niet meer aangevinkt. Tijdens de hele procedure blijft het scherm van de tv sneeuwen.

Ik heb gezocht op got en de rest van internet maar kan er echt niets over vinden. Misschien zoek ik fout, daarvoor alvast mijn excuses (damn, ik durf hier bijna niets meer te vragen)

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

heel simpel: http://www.voodoofiles.com/5909

en douwnload deze drivers maar es, die werken trouwens ook onder xp voor de geintereseerde mensen onder ons, en je kan zelfs fsaa aanzetten met deze drivers....

[/nieuwschierig mode]
vliegtuigmonteur? klu?
[/nieuwschierig mode]

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

• WouterG

WouterG

Dit is geen ondertitel

Topicstarter
Sorry, ik ben vergeten erbij te vermelden dat ik win98 draai

• flippy
  • Niet online

flippy

qoute: "ze werken ook oner xp"

dus ook onder 98

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

• WouterG

WouterG

Dit is geen ondertitel

Topicstarter
Ik heb ze geinstalleerd maar heb nog steeds hetzelfde probleem.

(Ben trouwens geen luchtmacht maar ik werk bij Fokker, die heeft daar ook een paar hangars staan. Ga me wel aanmelden bij de luchtmacht.)

• flippy
  • Niet online

flippy

welke connectors gebruik je?
even ecact zeggen/typen wat voor kabels en adapters je gebruikt en waar je hem in de tv propt

je moet namelijk als je heb omgescakteld op ok drukken op te brvestigen om in tv mode te blijven, dat kan je niet omdat je geen beeld hebt, en sneew op de scart of tup iz niet goed, je hebt waarschijnlijk de verkeerde connector gepakt...

[ kluchtmacht iz veel beter, je hebt nog nooit zo relaxt geld gekregen]

• WouterG

WouterG

Dit is geen ondertitel

Topicstarter
Probleem gedeeltelijk opgelost:
Ik heb mijn ouders breedbeeld naar boven getild en daarmee werkt het wel. Alleen nog zwartwit maar daar stond wat over in de FAQ die ik nu nog een keer door ga nemen.
Thankz for help!

Btw, ik gebruik een svhs kabel van 2 meter met daarna een omschakelblok naar scart.

• Consiglieri
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-10-2025
[off-topic]
In gods naam ga dan niet aanmelden bij Vliegbasis Gilze-Rijen....

Het zijn voor 99% mensen die je niet kan vertrouwen en zeker niet op kan bouwen.
Ik probeer er met alle macht weg te komen, maar ook daar doen ze moeilijk over....
(het is trouwens geen eigen mening, want ik heb nog vele collegas die hetzelfde denken)
[off-topic]

• flippy
  • Niet online

flippy

oplossing: zet de uitgang op pal of op auto.....

• Barreljan
  • Laatst online: 14-08 15:52

Barreljan

...Zoom-Zoom...

Op vrijdag 03 mei 2002 22:07 schreef the_virus het volgende:
oplossing: zet de uitgang op pal of op auto.....
jeps, daar heb ik toen ook veel last mee gehad. M'n ouders TV alles goed, maar mijnes... nee hoor

kies de goede instelling of probeer een paar, na 15 sec. zit je toch zo weer op je monitor

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

• flippy
  • Niet online

flippy

Op vrijdag 03 mei 2002 22:06 schreef D-Loc het volgende:
[off-topic]

Het zijn voor 99% mensen die je niet kan vertrouwen en zeker niet op kan bouwen.
Ik probeer er met alle macht weg te komen, maar ook daar doen ze moeilijk over....
(het is trouwens geen eigen mening, want ik heb nog vele collegas die hetzelfde denken)
[off-topic]
iz bekend ik ken er ook een paar die daar werken...... ik zit zelf op twenthe...

• flippy
  • Niet online

flippy

hee dennis, leef je nog jongen?
(http://kickme.to/silentsnipers) komt me beetje erg bekend voor.....
mailto: mark_doorneweerd@hotmail.com

Verwijderd

Op vrijdag 03 mei 2002 22:06 schreef D-Loc het volgende:
[off-topic]

[off-topic]
Tja, daar werken ook meer niet-gilzenaren, en rijenaren, dus dan krijg je dat hè :P >:) .

Gils Roelt

Verwijderd

chatbox hebben we irc.tweakers.net voor :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.