Ik heb hier een Westerm Digital HD van 13GB die rare kuren vertoont. Als ik 'm in een systeem hang en windows erop wil zetten, lukt dat niet. Ik boot dan van Windows cd en krijg nog te zien: "setup is inspecting your computers configuration" of zoiets. Daarna blijft het beeld gewoon zwart. Ik kan een half uur wachten, maar er gebeurt niks, de HD-led blijft wel constant branden. In het bios wordt de HD wel herkend.
Hang ik echter de HD in een systeem met een andere HD waarop Windows staat, gaat alles goed. De HD wordt in het bios herkend en in Windows is ie ook gewoon zichtbaar en benaderbaar.
Ik heb de schijf al getest met een progje van WD maar die geeft aan dat er niks fout is. Ook heb ik al geformatteerd en opnieuw gepartitioneerd.
Wie kan mij helpen?
Hang ik echter de HD in een systeem met een andere HD waarop Windows staat, gaat alles goed. De HD wordt in het bios herkend en in Windows is ie ook gewoon zichtbaar en benaderbaar.
Ik heb de schijf al getest met een progje van WD maar die geeft aan dat er niks fout is. Ook heb ik al geformatteerd en opnieuw gepartitioneerd.
Wie kan mij helpen?