[Trillian]File transfer Bug Fix

Pagina: 1
Acties:

• Unicron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 23:04
Hoi

Ik gebruik Trillian en ik merkte nogal vaak dat mensen mij geen bestanden konden sturen. Hun computer zei dan dat ik het bestand had gedeclined, maar ik heb nooit de vraag gehad. Nou had ik daar eergisteren weer last van en toen ontdekte ik iets waardoor het ineens wel weer mogelijk was dat mensen mij iets stuurde. Wat ik veranderde was het volgende: preferences->file transfer en dan bij het kader accepting stond erbij mij standaard never bij Users not on contact list, maar toen ik dit wijzigde in ask konden mensen die wel degelijk op mijn contact list staan mij weer bestanden sturen.
Dit is dus best vreemd dat deze optie invloed heeft op mensen die wel degelijk op mijn contact list staan

Graag zou ik horen of dit bij jullie ook het probleem met de file transfers oplost.

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:07
de mijne doen het altijd prima...

Heeft er iemand meer info over de komende trillian release toevallig?

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

Je hebt helemaal gelijk. Hier kon ik tot voor kort ook geen bestanden via Trillian ontvangen maar na deze wijziging werkt het wél :)
Deze bug is vast en zeker al wel bekend bij de makers van Trillian neem ik aan.

hmmz

• Unicron
Ik heb geen idee of ze hem al kennen, misschien moeten we naar even het trillian forum doorzoeken

anders hebben we op GoT een leuke fix gevonden

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-08 20:56
En werkt het ook als je zelf files verstuurt?
Dat kan bij mij alleen maar 1x ;(.

• Unicron
ik zou zeggen probeer het, maar zorg er dan wel voor wanneer de ander ook trillian gebruikt dat die ook deze wijziging maakt

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op zaterdag 04 mei 2002 14:18 schreef Sassie het volgende:
En werkt het ook als je zelf files verstuurt?
Dat kan bij mij alleen maar 1x ;(.
Same here.... echt naar :(
Pagina: 1