- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik vraag me af of dat speelbaar gaat worden. Misschien op wat lagere resoluties.Op vrijdag 03 mei 2002 20:31 schreef justifire het volgende:
JAJAJAJA!!! Doom 3 komt dit jaar!!! Ik ben blij, eindelijk eens zien waarvoor ik een gf3 heb gekochtKijk maar op
http://www.gaminggroove.com/comment.cfm?id=5246
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Maar waarom hebben ze nog niets losgelaten over de systeemeisen.
Op de site van id Software is niets te vinden.

Verwijderd
Als ut een beetje meezit dan komt is de opvolger van de gf4 er alOp vrijdag 03 mei 2002 20:31 schreef justifire het volgende:
JAJAJAJA!!! Doom 3 komt dit jaar!!! Ik ben blij, eindelijk eens zien waarvoor ik een gf3 heb gekochtKijk maar op
Wa, wat lees ik nou! Doom III wordt uitgebrackt door Activision? Daar heb ik nou niet zo top ervaring mee

!edit
Bedankt voor de plaatjes, zal deze engine net zo'n succes zijn als de Q3A engine waarop elke fps zowat draait op dit moment?
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Volgens mij hebben ze toch een vrij lage polycount zo te zien aan de pics.Op vrijdag 03 mei 2002 20:37 schreef silentsnow het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat speelbaar gaat worden. Misschien op wat lagere resoluties.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Verwijderd
Maar Doom3 gaat gewoon rulen!!
Het wordt wel een duur jaar eigenlijk

Beter nog, dan weet ik waar ik m'n GeForce4 voor heb...Op vrijdag 03 mei 2002 20:31 schreef justifire het volgende:
Unreal Tournament 2003, Unreal 2, Doom 3, GTA3... pfff...Op vrijdag 03 mei 2002 21:08 schreef RaceAap_NL het volgende:
[..]
Het wordt wel een duur jaar eigenlijk
En dan ben ik gegarandeerd nog wel het een en ander zijn vergeten... (aanvullingen op de lijst zijn welkom hoor
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/13411823#13411823
weet dan onderhand niet eens meer wat ik moet gaan spelen,
het ene topspel na het andere
Verwijderd
Mwah kwa geld heb je wel gelijkOp vrijdag 03 mei 2002 21:25 schreef Crash-Override het volgende:
damn, dat wordt echt een duur jaar qua games
weet dan onderhand niet eens meer wat ik moet gaan spelen,
het ene topspel na het andere
Hij zegt alleen dat ie het niet denderend zal doen op een GeForce 4 MX kaart.Op vrijdag 03 mei 2002 20:55 schreef justifire het volgende:
sterker nog John Carmack zegt dat de gf4 het zelfs niet vloeiend trekt
Ik, geheel anders
Verwijderd
Een MX kaart ondersteunt sowieso niet de functies die Doom 3 zal gebruiken voor de mooie lichteffectenOp vrijdag 03 mei 2002 23:58 schreef LegalAlien het volgende:
[..]
Hij zegt alleen dat ie het niet denderend zal doen op een GeForce 4 MX kaart.
Maar op dat filmpje van die Mac conventie, waar ze Doom 3 lieten zien liep het al goed op een GeForce 3... nouja, ben benieuwd
Raven niet? Raven is een uitstekende developer, kijk naar soldier of fortune en ook deel 2 en jedi knight 2Op vrijdag 03 mei 2002 20:55 schreef justifire het volgende:
Ach Quake 4 (zelfde engine) word ook uitgebracht door RAVEN, daar heb ik dus echt geen goede ervaring meeZal wel loslopen, denk dat hun hun werknemers ook wel eens wisselen
Ennuuuh lage resoluties?? Doom 3 is uitgebracht als reclame voor de gf3 hoor, allen zal je niet echt veel fps krijgen, sterker nog John Carmack zegt dat de gf4 het zelfs niet vloeiend trekt
Maar ja tegen die tijd zorg ik wel dat ik de Ati 300 of de Omen in huis heb
uitstekende games
* ddZ maakt zich geen zorgen of hij Doom 3 kan draaien of niet
Verwijderd
late we hopen dat ie net zo goed wordt als Unreal 2 (hmzz w8 dies nog niet uit
Tsja, de GF4MX is ook niet veel meer dan een soort GF2.Op vrijdag 03 mei 2002 23:58 schreef LegalAlien het volgende:
[..]
Hij zegt alleen dat ie het niet denderend zal doen op een GeForce 4 MX kaart.
Ach wat, denk je echt dat een ID product verneukt kan worden door een uitgever?Op vrijdag 03 mei 2002 20:45 schreef Shock3r het volgende:
http://www.gamers.nl/nieuws/12929
Wa, wat lees ik nou! Doom III wordt uitgebrackt door Activision? Daar heb ik nou niet zo top ervaring mee
[
Ikke ieg niet!
Ze moeten gewoon het Blizzard principe aanhouden (When it's done)
(En beta's laten uitlekken
Welkom op Aarde.. Doom 2 is het (jaja..) vervolg op Doom 1 (nee echt?)Op zaterdag 04 mei 2002 02:38 schreef CU2morO het volgende:
doom 1 heb ik veel gespeeld (co-op @ lanz), doom 3 heb ik ook grote verhalen over gehoord, maar WTF is doom 2 dan?
Heh. Wat betreft dat te vroeg uitbrengen hoef je je geen zorgen te maken bij IDOp zaterdag 04 mei 2002 01:29 schreef rival24 het volgende:
Laten we hopen dat ze t niet te vlug uit willen brengen (zie Heroes Of Might And Magic IV). Dan krijg je later enorme patches en dat maakt mij niet blij... laat ze maar de tijd nemen om t fatsoenlijk af te maken
Ze moeten gewoon het Blizzard principe aanhouden (When it's done)
(En beta's laten uitlekken)
het aantal paches, dat hangt denk ik meer af van 't aantal gamers die het spel zal trekken.Op zaterdag 04 mei 2002 05:22 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Heh. Wat betreft dat te vroeg uitbrengen hoef je je geen zorgen te maken bij ID, hoewel er waarschijnlijk toch flink wat patches komen.
Is er weinig animo voor, zuller er ook nie veel patches komen.
Maar wat naar mijn mening HET voordeel is van ID-soft; de games zijn makkelijk naar linux te porten,helaas dat loki-games dead is
Ter land, ter zee en in de kroeg
Euhh, wat voor games ben jij gewent?Op vrijdag 03 mei 2002 21:06 schreef FragNeck het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze toch een vrij lage polycount zo te zien aan de pics.
de polycount in dat gezicht van die soldier kan ik nou niet echt laag noemen, ken trouwens geen enkele andere game die zon hoge count heeft voor alleen al een gezicht..
en volgens mij zie John dat je doom3 op een geforce 3 kon draaien me alles hoog met +/- 30 fps.
Je kan ook niet echt als uitgangs punt de shotjes/Gf3 intro filmpje nemen, en zeggen Doom3 draait perfect op Gf3, want wat laten ze nou echt zien? Mannetje dat draait, beetje lichtjes, en monstertje dat loopt..
ik vraag me meer af hoe et zal draaien in gevechten met +50 monsters en heel wat rockets+explosies..
edit: Typo
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Loopt alles superstrakker vind ik.
nikszolekkeralss.exe
Er is alleen een persbericht waar Doom III aangekondigd wordt en door activision uitgebracht zal worden en naar E3 zal komen, er staat niks over een release-date, We zullen waarschijnlijk nog moeten wachten tot 2003, zoals geplandOp vrijdag 03 mei 2002 20:31 schreef justifire het volgende:
Intel Forever. Specs. DKJJPQKU
ja duhOp zaterdag 04 mei 2002 03:01 schreef rival24 het volgende:
[..]
Welkom op Aarde.. Doom 2 is het (jaja..) vervolg op Doom 1 (nee echt?)

De game komt ook niet uit ...voorloopig. Als ie uitkomt kun je vast wel een videokaartje kopen voor een schappelijk prijsje waar Doom III op draait.Op zondag 05 mei 2002 03:44 schreef Esmer het volgende:
wat heb je aan een game als niks het nog trekt???
Ik verwacht dat hij pas een beetje lekker loopt op een G-Force ti 4200 of beter
Intel Forever. Specs. DKJJPQKU
MNaar ja als ze nou voor 100 Euro een Gefore 5 en Doom 3 set verkopen dan ben ik natuurlijk groot voorstander
Leuke promo voor NVIDIA en DOOM 3
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Verwijderd
Release verwacht: 06-08-2004
VOORINSCHRIJVINGSPRIJS 49,95
RELEASE 6 AUGUSTUS 2004
RESERVEER NU!
GEEN KLANTENKAARTKORTING!
PRIJS NA RELEASE WORDT 59,95
Een massale demonische invasie houdt een Research Facility op planeet Mars in een wurggreep. Als een van de weinige overlevenden moet je je een wegbanen door diverse levels. Met diverse wapens zul je het op moeten nemen tegen diverse onmenselijke monsters. Je enige missie is om dit kwaad te stoppen. Zal jou dit lukken of zal het kwaad zich verspreiden over het gehele universum?
Vragen over online bestellen? Bel 0900-3962298 (15cpm). Bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 17.30 uur.
had je niet beter een nieuw topic kunnen openen, ipv een topic kicken van een jaar oud
kan je beter hier plaatsen: [rml][ PC] Doom III Deel 2[/rml]
is namelijk een recent doom topic, en daar kan je alles over Doom III posten.
Maar daar is het ook al vermeld
http://www.dynabyte.nl/sh...g=&Top20=&HomeAanbieding=
//edit way to late

[ Voor 35% gewijzigd door Outerspace op 30-06-2004 10:34 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Verwijderd
justifire schreef op 03 mei 2002 @ 20:31:

Lol
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Dit topic is gesloten.