com21

Pagina: 1
Acties:

• nastydog
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-01 08:19
Hallo is het mogelijk om via een hub twee netwerkkaarten aan te sturen en dat je dan een hogere down en upload krijgt.
Mits dat die twee netwerkkaarten als 1 gezien kunnen worden. (gebundeld ofzo?)
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel.
Ik ben erg benieuwd of dat zou lukken.
Ik heb mijn internet chello.

Alvast bedankt.

• Maverick2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:02

Maverick2001

Never look back

Het probleem met chello is dat ze op een comcontroller (in hun netwerk) de max bandbreedte instellen. Thuis zal je dus nix extra's eruit kunnen halen. Meestal is een comcontroller ook nog overbezet, omdat ze er vanuit gaan dat niet iedereen tegelijk internet.

Je zal dus nooit met thuis klussen de snelheid kunnen verhogen (helaas!!)

Pura Vida

Verwijderd

Nee hoor, ook al zet je er -tig netwerkkaarten neer, sneller zal ie met downlaaien echt nie worden! Snelheid wordt bepaald door netwerk en modem, en een enkele netwerkkaart zal dat altijd (in dit geval) makkelijk aankunnen!

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-04 11:55
De netwerkaansluiting op je com21 modem is op 10mbit gelimiteerd en uiteindelijk bepaald je provider de maximale downstream. Je kunt hier dus zelf niks aan doen, ik raad het alleen maar af omdat door een ingewikkelde installatie alleen maar problemen ontstaan.

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Verwijderd

Oe!

- Lees de verschillende FAQ's nog eens door...

Dit soort bundeling kán wel, mits ondersteund door de netwerkkaart/drivers, en de HUB/Switch.

Om je Chello account te versnellen :? Nou nee... Niet mogelijk, geen optie, enz...

Verwijderd

Nou, en om dat laatste gíng het toch!??!? :?

• nastydog
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-01 08:19
okee bedankt dan weet ik voldoende.

Verwijderd

Op vrijdag 03 mei 2002 20:08 schreef Pinoo het volgende:
Nou, en om dat laatste gíng het toch!??!? :?
Als je nu eerst even kijkt in wat voor tijdsbestek de reply's zijn geweest, had je geweten dat er nog geen reply stond toen ik het knopje indrukte... |:(

Verwijderd

Ach ja, dat wordt dan sneller leren typen he! ;)

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Je kan er gewoon een hub achter hangen, 2 PC's aansluiten en het werkt.

Voor ongeveer een paar uurtjes, en daarna wordt je eraf geknikkerd en bij herhaling krijg je het vriendelijke verzoek of je dat alsjeblieft niet meer wil doen :z

Overigens is het wél mogelijk om je snelheid wat op te krikken aan jouw kant... er zit wel een limiet op je modem, maar die ligt hoger dan de standaard 1500/128k.

Hier geldt hetzelfde, werkt even, daarna gooien ze je eraf (het is makkelijk te zien aan huun kant)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Pagina: 1