MSI K7T Turbo2 & Athlon XP 1800+

Pagina: 1
Acties:

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:28
Ik heb vandaag deze combinatie gekocht: MSI K7T Turbo2 & Athlon XP 1800+ samen met een Coolermaster DP5-6I11A en nu zitten er op de proc garantiezegels (niet op de core), moeten die eraf worden gehaald? En op de proc zitten ook nog 4 van die donzige dingetje, die moet ik (neem ik aan) gewoon laten zitten.

En ik krijg de koeler er dus niet op, ik durf ook gewoon niet te hard te drukken, want ik ben bang dat ik dan alles gewoon mol. Als hij aan de ene kant onder de socket zit, dan moet ik aan de andere kant ongeveer 1 cm (hard) naar beneden drukken, is dat wel oke?

Audentia

Verwijderd

Die stickers zou ik maar laten zitten, dat is je garantie, en waarom ook niet.

En die schuimpjes worden gebruikt voor de cooler, dan breekt de core niet zo snel.

Bij het plaatsen van de koeler gaat het in het begin erg lastig, maar hij zal er toch op moeten dussss

Verwijderd

eehhhhm..... nofi,,,,,,, maar koop een compaq ofzo of dell die maken ook leuke machientjes tegenwoordig.....

Verwijderd

Je kunt alles gewoon laten zitten, die rubber pads mag je er in ieder geval nooit af halen, deze vangen die grote kracht van de cooler op.

Je moet ervoor zorgen dat de koeler recht op de juiste plaats zit en dan gewoon doorduwen tot hij vast zit, dan kan er weinig fout gaan

ergens op de site van AMD staat ook een uitgebreide handleiding voor het bevestigen van een cooler

Verwijderd

Dat klopt maar wat schiet hij op met zo'n antwoord ????

dit is voor R@g!ngG0a-|- bedoelt !!!!

Verwijderd

dan hebben ze em al vast voor je in elkaar gezet , kun je zelf de noob uithangen, en kun je ook nix zelf slopen

Kom op man , mijn zusje van 7 kan dit nog bedenken.....

en dan zet ie nog "tweaker" onder z'n naam ook |:(

• Exterazzo
Op vrijdag 03 mei 2002 20:14 schreef R@g!ngG0a-|- het volgende:
dan hebben ze em al vast voor je in elkaar gezet , kun je zelf de noob uithangen, en kun je ook nix zelf slopen

Kom op man , mijn zusje van 7 kan dit nog bedenken.....
lekker vriendelijk hoor! ik heb wel is vaker een systeem in elkaar gezet, maar aangezien ik nogal een tijdje hiervoor gespaard heb, ben ik niet van plan om dit zomaar te mollen! ik wil gewoon rustig aan doen, en zeker weten dat ik niets verkeerd doe. Daar is dit forum toch voor?

Audentia

Verwijderd

Ja R@g!ngG0a-|- daar ben ik het een beetje eens mee, maar iedereen moet het leren, misschien weet ie nog niet wat tweaker betekent ???

• flat
  • Niet online
ik vind ook dat je je nogal bot gedraagt ragingoa... :{
toen ik mijn cooler op mijn TB1200 aan 't zetten was, en merkte hoe hard ik moest duwen had ik eerst ook het idee dat ik iets verkeerd aan 't doen was hoor

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
een beetje kracht zetten is niet erg :)
lees de handleiding die erbij hoort ook maar eens :P

• Exterazzo
Op vrijdag 03 mei 2002 20:19 schreef Hielkej het volgende:
een beetje kracht zetten is niet erg :)
lees de handleiding die erbij hoort ook maar eens :P
uhm de handleiding van me moederbord? :D van die andere 2 heb ik nl. geen handleiding :) naja ik ben nu dus met grof geweld bezig, en had em net bijna (gelukkig nix met de proc) maar zelfs dan krijg ik hem er niet op! Ik zal nog es proberen nog harder te drukken :)

Audentia

Verwijderd

*zucht* goed beetje bot mischien , maar lees eens wat artikeltjes, guides (over hoe een pc te bouwen bijv. , die zijn er genoeg nl.) en dit spreekt eigenlijk allemaal een beetje voor zich... beeeetje logisch nadenken mag ook wel es ;) :*

• Exterazzo
Iig thnx voor jullie hulp, het is gelukt met grof geweld :) en ik heb geen krak gehoord :P direct ff in me kast zetten :)

Audentia

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op vrijdag 03 mei 2002 20:24 schreef Exterazzo het volgende:
Iig thnx voor jullie hulp, het is gelukt met grof geweld :) en ik heb geen krak gehoord :P direct ff in me kast zetten :)
ik zei toch, je kan best wat kracht zetten :P
Maar als jij dat grof geweld vind, zou ik maar wat aan je spieren gaan doen >:) ;)
Pagina: 1