kan je gewoon op een ecs k7ama je jumper verzetten van cpu clock bus naar 133mhz. dan moet je toch eerst l1 bruggen kleuren en dan op 133mhz zetten en dat werkt het tochy
of moet ik op mijn cpu nog meer dingen doen dan l1 bruggen kleuren
Verwijderd
Wat voor cpu gooi je erop, en volgens mij kon je op de ama in de bios al de clock instellen, anders ff met een jumper (dip-switch d8 ik?)
volgens mij hoef je hiervoor niks te doen aan je cpu omdat het om de FSB gaat
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
amd duron 800mhz
maar dan moet je toch een andere bios hebben en waar haal ik die vandaan, kan er iets kapot gaan.
maar dan moet je toch een andere bios hebben en waar haal ik die vandaan, kan er iets kapot gaan.
Verwijderd
Nou kapot kapot, je moet de temp wel een beetje in de gaten houden maar je hoeft nix aan de cpu te doen. Dat bios is ergens te downloaden. Je kan em gewoon laten draaien zodra de snelheid hoger is, als ie POST dan moet je gelukkig zijn en kijken hoe lang en goed ie het volhoudt.
Ik weet wel dat bij de Celeron-A serie het geen enkel probleem was om van 100 naar 133 te gaan omdat de core hetzelfde was (op was cache na dat niet on-die was) als dezelfde P2 die wel op 133 liep.
Ik weet wel dat bij de Celeron-A serie het geen enkel probleem was om van 100 naar 133 te gaan omdat de core hetzelfde was (op was cache na dat niet on-die was) als dezelfde P2 die wel op 133 liep.
nou, je kan die dingen gewoon omhoog gooien (MET KLEINE STAPJES!!!), kijken of t werkt, anders heppie pech
Als je de temps in de gaten hpud, en er optijd bij bemnt om em uit te zetten kan er weinig gebeuren
Als je de temps in de gaten hpud, en er optijd bij bemnt om em uit te zetten kan er weinig gebeuren
hmm
1) wat kleine stapjes het is maar 1 jumper
2) anders heb ik pech (wat gebeurd er dan)
3) wat is post
1) wat kleine stapjes het is maar 1 jumper
2) anders heb ik pech (wat gebeurd er dan)
3) wat is post
POST is het bios-scherm waar staat wat voor proc. je hebt en hoeveel geheugen enz. en waar je ook het BIOS in gaat, meestal staat er ook nog wat voor hdd's en cdroms je hebt en een energy star logotje en nog wel wat dingen
Verwijderd
ultra_sultan:
het lijkt me verstandig dat je eens goed de FAQ doorleest en door de Search wandelt.
het lijkt me verstandig dat je eens goed de FAQ doorleest en door de Search wandelt.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()