ASUS P4C800 DELUXE, 1024 , x120GB WD 7200, Radeon 9500, 2 maal Dell TFT 20 inch, Sony DVD+RW, LiteOn 32
Hij is inderdaad geregistreerd (een echte officiele) maar in de beschrijving kan ik niets vinden als ik een geisntalleerde HD in een nieuwe PC stop. Vandaar mijn vraag.
ASUS P4C800 DELUXE, 1024 , x120GB WD 7200, Radeon 9500, 2 maal Dell TFT 20 inch, Sony DVD+RW, LiteOn 32
Verwijderd
misschien booten vanaf cd-rom en optie installeren kiezen (dus repair skippen) >> vervolgens zoektie naar vorige win-versies en vraagt ie alsnog of je een repair wilt doen >> die doe je dus
zou kunnen toch
zou kunnen toch
Ligt aan WindowsXP..
Oftewel hij vindt niet de hardware/onderdelen waarop ie geinstalleerd is en gaat dus over zn nek.
Met 98 was het geen probleem, gewoon in veilige modus starten, apparaatbeheer leeggooien, terug naar gewone windows, hardware laten zoeken en klaar.
Helaas geet het niet zo makkelijk met XP.
Backup maken, format c: en XP dus her-installeren.
Edit: Bij 80-90% van dit soort gevallen hier op mn werk (TD)
gaat die repair-optie van XP volledig de mist in zodat je alsnog format c: kan doen..
Oftewel hij vindt niet de hardware/onderdelen waarop ie geinstalleerd is en gaat dus over zn nek.
Met 98 was het geen probleem, gewoon in veilige modus starten, apparaatbeheer leeggooien, terug naar gewone windows, hardware laten zoeken en klaar.
Helaas geet het niet zo makkelijk met XP.
Backup maken, format c: en XP dus her-installeren.
gaat die repair-optie van XP volledig de mist in zodat je alsnog format c: kan doen..
Was er al bang voor.
Verwijderd
Windows XP legt alle ID's van je hardware vast, en accepteert maar een beperkt aantal wijzigingen voor een beperkt aantal keren.
In een ander systeem kloppen de ID's niet, en doettie het dus domweg niet...
MicroSchoft Policy...
MicroSchoft Policy...
Verwijderd
hmmm, kheb em nu toch al een paar keer moeten gebruiken op verschillende pc's, gaat in principe altijd goed. Tis maar een keer voorgekomen dattie die hele XP-versie niet vond.Op vrijdag 03 mei 2002 19:50 schreef drunkfux het volgende:
Damn, heb ik nou dan zo'n pech of jij zo'n mazzel?Op vrijdag 03 mei 2002 19:53 schreef Oracle het volgende:
[..]
hmmm, kheb em nu toch al een paar keer moeten gebruiken op verschillende pc's, gaat in principe altijd goed. Tis maar een keer voorgekomen dattie die hele XP-versie niet vond.
Dat niet alleen, maar door het grote verschil in hardware zal windows sowieso niet goed opkomen..Op vrijdag 03 mei 2002 19:53 schreef Floppus het volgende:
Windows XP legt alle ID's van je hardware vast, en accepteert maar een beperkt aantal wijzigingen voor een beperkt aantal keren.
(misschien na tig hardwaredetecties etc wel, maar dan nog heb je een grote kans om een behoorlijk instabiel systeem te houden!)
Anyway, dit hoorde eigenlijk in WOS thuis, maar ik denk dat het nu wel duidelijk is!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()