Hey, ik heb een MSI KT3 Ultra plank en nu ben ik op zoek naar een manier om mijn Avance AC'97 Audio for VIA Audio Controller werkend te krijgen.... iemand enig idee hoe dit gaat lukken?
Verwijderd
'k heb een MSI K7T Turbo plankje, en daar zit dezelfde controller op, maar die deed het vanzelf, zonder dat ik er iets voor hoefde te doen (Mandrake 8.1)
In de bios ac97 audio op enable zetten:?
heb je de module van de soundcard wel geladen. zo nee laad de goede modules. zo ja disable het eens en installeer/compileer alsa dan even.
Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P
In de bios ac97 audio op enable zetten:?
^- Duh!!!
heb je de module van de soundcard wel geladen. zo nee laad de goede modules. zo ja disable het eens en installeer/compileer alsa dan even.
^-- leuke suggestie, maar deze modules zitten niet in de kernel.
^- Duh!!!
^-- leuke suggestie, maar deze modules zitten niet in de kernel.
Uhh... dan bouw je een kernel die die modules *wel* heeft?Op zondag 05 mei 2002 16:18 schreef vocis_noctis het volgende:
leuke suggestie, maar deze modules zitten niet in de kernel.
via8233 chip? alsa drivers: http://www.alsa-project.org
bij mij is die brak, alle freqs anders dan 48000 spelen slecht (als een oude plaat met veeeel krassen) af.
bij mij is die brak, alle freqs anders dan 48000 spelen slecht (als een oude plaat met veeeel krassen) af.
The problem is in the part of your brain that handles intelligence.
Pagina: 1