Toon posts:

DVD speler van de postbank

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of deze dvd speler een een 6 kanaals output heeft?

Het gaat om de sony dvp-ns 300

[/url]http://www.sel.sony.com/SEL/consumer/ss5/home/dvd/dvdplayers/dvp-ns300b_specs.shtml [/url]

Hiermee bedoel ik of er een aansluiting opzit zodat je iedere speaker vanaf de dvd,apart naar de versterker kan gooien.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:06
postbank :?

een of andere actie?

Verwijderd

[topic=476103/1/25]

• Asclepius
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-03 20:14
Die dvd-speler heeft zelf geen ingebouwde decoder dacht ik. Een analoge 5.1 output zal ie dus niet hebben. Hij heeft wel een coxiale of optische (welke van de twee weet ik niet) digitale uitgang. Als je die gebruikt moet je wel een versterker hebben met een ingebouwde decoder voor dts en dolby digital.

Verwijderd

Ik heb wel een keer gehoord dat de vorige aanbieding van de Postbank (voor personeel) een Pioneer was, die had alleen maar STEREO, ze hebben overjarige partijen opgekocht waar nog moeilijk info van te vinden is, voor het doel is het best goed spul, maar extra's zoals DTS/DOLBY decoders is van minimaal vorig jaar.

--------->update

Je hebt mazzel, laat er nu wel een DOLBY5.1 DOORGANG en OUPUT op zitten, dan heb je alleen nog een 5.1 Decoder en Versterker nodig! Dus het gaat je wel de nodige extra euro's kosten,
kan ik je beter een complete player adviseren m.Decoder, dan ben je toch goedkoper uit.
Afbeeldingslocatie: http://hardwarexpo.hypermart.net/graphics/sony300.jpg
van de NL site van Sony geplukt.....

Verwijderd

heb ook gehoord dat ie geen cd-r en cd-rw afspeeld

Verwijderd

Maar hoe werkt dat dan als er wel een 5.1 decoder inzit... moet je dan je boxen rechtstreeks op de dvd speler aansluiten??... er zit toch geen versterker in zo`n dvd-speler??

Verwijderd

ik heb em ook, ik heb geen versterker, maar het kan allemaal wel. Ik heb em via de scartkabel aangesloten en ik heb gewoon geluid. Wil je je versterker aansluiten, dat is ook allemaal mogelijk.

BTW Ik heb de 305 gekregen, want de 300 was al op, voor dezelfde prijs >:) dus wel mp3 enzo. Ikke weer happy :)

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
verkeerd gelezen
Pagina: 1