Toon posts:

voltagemod op K7s5a?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Iemand ervaring met voltagemodden op een
K7s5a?
Ik wil mijn Duron hoger klokken.
Voor een Duron zijn er in de O.C bios nog steeds weinig opties.

Verwijderd

ik weet niet welke versie duron jij heb

maar via de bruggen op de je duron kan je 1,85volt maken met een potlood streepjes

mog je een oude duron hebben
zoek naar duron in search

en ald je de nieuwe duron heb dus 1g of hoger
moet je even zoeken naar amd xp

Verwijderd

Ik heb hier 3x K7S5A's liggen, en je moet ff zoeken op tweakers nieuws want er heeft een keer een link gestaan. Het doorverbinden van de L2 cache op je Duron is altijd nodig voor overclocken van de multiplier maar heeft nix met het voltage te maken. Voor het voltage moet je een weerstandje op een bepaald chipje solderen. Er staat bij die link een heel verhaal ook over de multipliers en clock. Ook een link naar een bios die veel meer stappen geeft voor de clock dus echt perfect. Ff flashen solderen, en bruggen doorverbinden (ik zal geen potlood gebruiken maar een zilverstift)

http://www.tweakers.net/nieuws/18601

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op vrijdag 03 mei 2002 19:48 schreef Thorry het volgende:
Ik heb hier 3x K7S5A's liggen, en je moet ff zoeken op tweakers nieuws want er heeft een keer een link gestaan. Het doorverbinden van de L2 cache[wat houdt dit in?] op je Duron is altijd nodig voor overclocken van de multiplier maar heeft nix met het voltage te maken. Voor het voltage moet je een weerstandje op een bepaald chipje solderen. Er staat bij die link een heel verhaal ook over de multipliers en clock. Ook een link naar een bios die veel meer stappen geeft voor de clock dus echt perfect. Ff flashen solderen, en bruggen doorverbinden (ik zal geen potlood gebruiken maar een zilverstift)

http://www.tweakers.net/nieuws/18601
Waar kun je een zilverstift kopen? ik wil graag mijn Athlon XP op 1,85 volt laten lopen. (scheelt dit erg veel in de temp?) Kan dit door bruggen te verbinden/verbreken of moet ik dan die voltagemod doen? Multiplier hoef ik niet te veranderen FSB overclocking heeft meer zin >:)
Die Overclock BIOS die MOET je echt hbb, ik heb alleen dat logo er uit gesloopt met AMIBCP daar heb je weinig aan.

Tip:

Ga hier voor heel veel info en downloads voor de K7S5A!

Verwijderd

Een search leverde me onder andere deze link op...

Dit topic is gesloten.