[perl] lettertype

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• Vinzzz243
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01-2025
Is het mogelijk om bv courier aante geven binnen perl (een formmail) zodat ik mijn tekst kan uitlijnen met printf?

Post op perl forum bracht nix op, maar misschien hier wel...

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:25

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Als je perl script HTML naar buiten gooit dat moet je je fonts in kunnen stellen ja. Gewoon de HTML tags printen (duh).

edit: hmm.. blijf je bezig? je vorige zijn ook al dichtgegooit. Als je ergens een script vandaan hebt, en het doet niet wat je wilt, en je kan het ook niet aanpassen, probeer dan contact op te nemen met diegene die het script heeft gemaakt.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Vinzzz243
hehe blijf je bezig...tja, tis ook niet echt dat er normaal op wordt gereageerd...

maar goed, tis al ok

edit:
kwil geen html

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:25

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Hoe wil je zonder HTML de opmaak kunnen regelen dan??

Heb je enig idee wat PERL is? Perl is een script taal. Als je een perl script gebruikt als zijnde een CGI script, dan maakt je perl script zeer waarschijnlijk HTML output, en die html output kan je weer opmaken met HTML tags..

Haal eens een boek of bekijk eens een online tutorial over Perl.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Vinzzz243
k

tis heel vaag, want als ik in outlook express de mails ontvang, krijg ik ze in html formaat te zien...en op de andere pc, met outlook, in plain text en daar is het wel goed uitgelijnd (door de \t in perl)

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

zie creepy
en kijk een beetje uit
dit soort reeks van topics is niet echt bijdehand

overigens is HTML voor de buren in /13

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.