Toon posts:

ibm travelstar stuk???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
laatste tijd hoor ik rare klikjes uit mijn hdisk komen, dus even gekeken op de site van ibm en de disktool gedload.

probleem is dat je een floppydrive moet hebben om de disktool te installeren, en die heb ik dus niet... is er een mogelijkheid om dit uit te pakken op cd?

of wil iemand de uitgepakte versie(die op flop dus) even naar mij mailen?

Verwijderd

Topicstarter
dan maar even tegen schenen aan SCHOPPEN!!!!!! ;)

Verwijderd

mijn travelstar was in 1x gewoon helemaal kapot! deed 0,0

ik zal eens even kijken! heb je misschien link naar die disktool?

Verwijderd

Topicstarter
damn das klote....

had je ook een 20 gig? of was het een ander type

dis trouwens de link
http://www.storage.ibm.com/hdd/support/download.htm

ik kan dus wel booten vanaf cd.... dus dat moet dan wel lukken....

Verwijderd

Op zaterdag 04 mei 2002 17:26 schreef vibe_line het volgende:
damn das klote....

had je ook een 20 gig? of was het een ander type

dis trouwens de link
http://www.storage.ibm.com/hdd/support/download.htm

ik kan dus wel booten vanaf cd.... dus dat moet dan wel lukken....
was geen 20 helaas! maar een standaard 5 gig schijfje
ik was blij dat ik altijd alles van bestanden naar m'n gewone pc kopieer, want ik was geen belangrijke data kwijt :)

welk programma moet je precies hebben van die pagina? er staan er 5 :)

Verwijderd

Topicstarter
5 gig is net zo klote..... zat er nog garantie op??

ik denk dat die van mij het ook heel snel gaat begeven... soms hoor ik niks... en dan van die hele nare irritante klikjes....heb net alle belangrijkste gegevens gebackupped..

oh het is de bovenste.... drive fitness test...

Verwijderd

Op zaterdag 04 mei 2002 17:41 schreef vibe_line het volgende:
5 gig is net zo klote..... zat er nog garantie op??

ik denk dat die van mij het ook heel snel gaat begeven... soms hoor ik niks... en dan van die hele nare irritante klikjes....heb net alle belangrijkste gegevens gebackupped..

oh het is de bovenste.... drive fitness test...
gewoon garantie! was zo'n fujitsu-siemens laptop en daar had ik express al 2 jaar extra garantie op genomen (blijkbaar soort voorgevoel :P )

ff downen

Verwijderd

ik heb het hier op floppy staan en daarna in een .zip file gezet!

hoe moet het naar jou? mail? ftp?

ik hoop dat het wil werken... anders is het zo irritant dat je tijdje die schijf kwijt bent :(

Verwijderd

Topicstarter
ja das het kutte... ik heb dus wel 3 jaar garantie via toshiba, maar dan ben ik mijn laptop kwijt... ik kan dus wel van een vriend een 10 gig schijffie lenen, dus als ie echt te veel fouten geeft, wil ik die schijf direct naar ibm sturen...

als je die zip naar me wilt meelen dan ben ik je eeuwig dankbaar O+ of meer iets van *D

e-mail adres is

ramchez@vibeline.nl

alvast bedankt...

Verwijderd

Op zaterdag 04 mei 2002 17:54 schreef vibe_line het volgende:
ja das het kutte... ik heb dus wel 3 jaar garantie via toshiba, maar dan ben ik mijn laptop kwijt... ik kan dus wel van een vriend een 10 gig schijffie lenen, dus als ie echt te veel fouten geeft, wil ik die schijf direct naar ibm sturen...

als je die zip naar me wilt meelen dan ben ik je eeuwig dankbaar O+ of meer iets van *D

e-mail adres is

ramchez@vibeline.nl

alvast bedankt...
bestandje van 890kb is onderweg!

Verwijderd

Topicstarter
nogmaals heel erg bedankt...

moet nu even naar een platenzaakje om een langverwachte plaat op te halen..... voor geinteresseerden>>>>>danny krivit presents grassroots (strut) ..met het beste nummer van B52- mesopotamia... <<<< YEZZZ

ik post vanavond wel hoe het is gegaan...

thanx nogmaals....

Verwijderd

Topicstarter
fock hij wil dus niet booten van cd... dan toch maar een floppy kopen...

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Op zaterdag 04 mei 2002 17:54 schreef vibe_line het volgende:
Best kans dat IBM moeilijk doet omdat het een OEM schijfje is... maar bel eens een Toshiba service centre, er is er vast wel 1 die het diskje op voorraad heeft en dan ben je je laptop niet lang kwijt.

De adressen van de TAC's vind je hier: http://www.toshiba.nl/tosh-internet/tosh-info.nsf/webgroups/Toshiba%20Authorized%20Service%20Centers?opendocument

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Pagina: 1