Toon posts:

[MOHAA]console commands

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
weet er hier iemand of er een lijst bestaat met alle console commands inclusief uitleg?
dmv google heb ik wel een paar lijsten kunnen vinden,maar daar stond geen betekenis/effect bij en de lijsten waren of incompleet of met ongeldige commands.
als je de mohaa console commands vergelijkt met die van quake3 dan is er op bepaalde vlakken toch een te groot verschil,en dat terwijl de engine van mohaa toch grotendeels is gebaseerd op de engine van q3. :?

ik ben namelijk aan het experimenteren en testen met verschillende commands,verwerkt in scripts of config files,maar waar bijvoorbeeld q3 deze commands accepteerd en tot uitvoering brengt,hebben ze bij mohaa vaak de verkeerde -of geen- uitwerking.

een woord of een zin binden aan een toets gaat nog wel,of een simpel script uitvoeren om met 1 toets je naam te veranderen en weer terug.
wat erg handig zou zijn is:
- om een toets te binden aan een 'taunt'(uitspraak),zoals : attack!,yes sir!,nein!,squad move in!,enz.
ipv telkens 2 menuutje te doorlopen voor een taunt.
- en om met 1 druk op de knop je skin te kunnen veranderen.
dit kon iig met Kingpin wel(q2 engine)

mijn eigenlijke vraag is nu:
is er een complete lijst met de geldige commands inc. uitleg(officieel misschien)?

danke!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:30
zoek eens met google ofzo naar alle console commands van Quake3

zullen der maar een paar ontbreken voor MOHAA

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 03 mei 2002 18:14 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
zoek eens met google ofzo naar alle console commands van Quake3

zullen der maar een paar ontbreken voor MOHAA
beter lezen!
de mohaa commands verschillen teveel van q3

Verwijderd

En toch zul je eens moeten zoeken met Google. Binnen 15 sec. had ik al een paar interessante pagina's ...

Dit topic is gesloten.