Toon posts:

Vraagje over HP Office gevallen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Kep een oude HP 5P maar nu wil ik een HP Officejet kopen. Maar omdat ik oude tijdschriften soms inscan vraag ik me af hoe je dat moet doen. Het lijkt erop dat je alleen A4-tjes door de scanner kan halen en dus geen tijdschriften erop kan leggen want het is een soort doorvoer systeem.

Iemand een idee ?
Mijn oog viel op de HP Officejet V40 of de HP PSC 750/950.
Iemand tips ?

Hans

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Als het zo'n doorvoer scanner is zou ik 'm niet nemen. Als je toch een officejet wilt kun je beter kijken naar een model dat een flatbat(schrijf ik dit goed?) scanner heeft.

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

De V40 heeft idd zo'n doorvoer geval, daar kun je dus geen tijdschrijften mee inscannen.

Ik heb hier zelf een PSC-950 staan, deze heeft gewoon een flatbed scanner erop zitten.
Klep open, tijdschrift eronder, klep dicht en scannen maar :)

Aanradertje!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Wij hebben een d135 (volgens mij de opvolger van die PSC serie), en daar heb je inderdaad ook gewoon een flatbedscanner met daarop een document feeder.
Zijn wel relaxte apparaatjes die officejets, alleen maken zo veel herrie in duurt het soms wel ff voor ze beginnen met printen/scannen (hoop gerommel enzo)

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil ook een fax erin want nu heb ik 3 losse apparaten en zoveel maak ik niet gebruik van ze afzonderlijk. Dus de 750 valt sowieso af maar ik las ook veel problemen onder XP. En aangezien ik straks XP wil installeren vraag ik me af of de 950 wel een goeie optie is en of de V40 veel kwaliteit minder is dan de 950?

Helaas is de D155XI veel duurder, maar daar zit wel een netwerkkaart in :)

Hans

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op vrijdag 03 mei 2002 18:24 schreef kevertje7 het volgende:
Ik wil ook een fax erin want nu heb ik 3 losse apparaten en zoveel maak ik niet gebruik van ze afzonderlijk. Dus de 750 valt sowieso af maar ik las ook veel problemen onder XP. En aangezien ik straks XP wil installeren vraag ik me af of de 950 wel een goeie optie is en of de V40 veel kwaliteit minder is dan de 950?

Helaas is de D155XI veel duurder, maar daar zit wel een netwerkkaart in :)

Hans
Mja, ik zat even voor je te neuzen op hp.com en er is gewoon ondersteuning voor Windows XP met deze 950: url

Trouwens: [topic=309815/1/100]

Verwijderd

Topicstarter
ben ik nog mee bezig ;)
Pagina: 1