waar kan je zoon ding krijgen en hoeveel meer snelheid? heeft iemand zoon ding en hoe tevreden ben je er mee?
Weet je wel zeker dat die kabeltjes bestaan....
Zo ja: Printerpoort is ong. 256 Kb/sec en usb 1,4 MB/Sec (d8 ik zo ongeveer)
Reken maar uit.
Zo ja: Printerpoort is ong. 256 Kb/sec en usb 1,4 MB/Sec (d8 ik zo ongeveer)
Reken maar uit.
ja, maare wat d8 je van het is ene convertor dus als ie van usb serieel maakt zal dat denk ik niks op schieten he ja dta je een serieel poort minder gebruikt en dus niet als je printer er uit hoeft te beuken
Als het zoon convertor is gaat het idd niet sneller.Op dinsdag 07 mei 2002 14:02 schreef Egberttheone het volgende:
ja, maare wat d8 je van het is ene convertor dus als ie van usb serieel maakt zal dat denk ik niks op schieten he ja dta je een serieel poort minder gebruikt en dus niet als je printer er uit hoeft te beuken
En een printer zit op de PARRALELE (typo
Als je mp3 player op de parralele poort zit dan kan je eook proberen te klooien met de bios settings (EPP) bij mijn flash linker scheeld dat ook een hele boel.
is dat zo leg eens uitOp dinsdag 07 mei 2002 17:10 schreef BlackMage het volgende:
[..]
Als het zoon convertor is gaat het idd niet sneller.
En een printer zit op de PARRALELE (typo) poort niet de SERIELE
Als je mp3 player op de parralele poort zit dan kan je eook proberen te klooien met de bios settings (EPP) bij mijn flash linker scheeld dat ook een hele boel.
Verwijderd
Ik heb een jazpiper MV32P via de printerpoort op epp/ecp en dat gaat naar mijn idee hard genoeg, maar als ik upload naar mijn smartmedia, dan gaat ie een stuk harder.
Hoe dan ook, printer op ecp of epp/ecp en je bent klaar.
BTW die Jazpiper's schoppen kont
BTW die Jazpiper's schoppen kont
Pagina: 1