Toon posts:

Welke Router???

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een mxstream basic abo en wil graag mijn internet delen voor minimaal 3 pc's. Ik ben er al uit dat ik een hardware matige router wil gebruiken hiervoor alleen ik weet nog niet precies welke.

Ik kwam op de site van alternate een leuke router tegen die ook een printer poort had wat mij wel erg handig lijkt alleen is deze router te gebruiken in combinatie met MXstream want ik hoorde dat er maar weinig routers overweg kunnen met Mxstream. De naam van deze router is trouwens W-Linx IPLinx DSL Router Pro MB-401S

Dit link waar deze router staat is http://www.alternate.nl/html/nodes_info/qdmv02.html

Er zijn ook nog een hoop andere routers te krijgen bij Alternate die mij ook wel goed lijken alleen de meeste hebben geen printer poort.

http://www.alternate.nl/html/nodes/511999999.html

Heeft iemand ervaring met deze router of kan mij iemand mij adviseren of dit een goede routers is, of weet iemand een betere.

Alvast Bedankt *D

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:42

Predator

Suffers from split brain

Er staat letterlijk bij die welke NIET met mxstream werken.
Bij die W-Linx IPLinx DSL Router Pro MB-401S staat dat er niet bij dus die zal wel werken.
Dat had je zelf toch ook wel kunnen zien :?

[search=welke router voor mxstream]
Voor andere routers

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• dvdhoek
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-08 21:59
Neem er één met UPNP support, anders werken webcam en voice chats niet, als je daar tenminste belang bij hebt.

• midget
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 11:00
Neem gewoon een US-Robotnics, met printer port en het werkt perfect
+ ingebouwde firewall enz
Lekker goedkoop

Verwijderd

Topicstarter
De Draytek Vigor2200E Mxstream router lijkt mij ook wel wat alleen zit hier geen printer poort op wat ik wel nodig heb. Maar hij is makkelijk te configureren.

Kan ik dan als ik op 1 van de 5 poorten een print server aansluit toch printen op het netwerk?

Dit is trouwens wel een erg dure oplossing daarom leek mij die W-Linx IPLinx DSL Router Pro een beter idee alleen is hij net zo makkelijk als de Vigor2200E?

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Ik zou zeggen, use de search idd.
Zijn zat topics over geweest ondertussen.

Braaikamer - Smoke&BBQ

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.