Toon posts:

Plaatjes in 100% in Netscape...???

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik loop er de hele tijd tegen aan. |:(

Ik wil aan de zijkant van een tabel een plaatje hebben naar beneden, dus ik maak het 100%. Dit werkt goed in IE, maar nooit in Netscape. Bestaat hier een oplossing voor?

Of moet ik gewoon die 1.6 % van de internetters negeren?

Alvast bedankt!!!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
Welke netscape? Werkt het goed onder de nieuwste Mozilla? Hoe werkt het onder Opera. Wat zegt het w3c? Ik denk dat je zelf wel op het antwoordt komt wanneer je deze vragen ka nbeantwoorden.

Human Bobby

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

een plaatje uitrekken? het kan wel, maar waarom niet als background ofzo? Uitrekken kan nooit mooi worden :?

Verwijderd

Topicstarter
Tuurlijk is dat wel mooi. Het gaat om een kader van een kubus. Het werkt echt perfect in IE, maar weet iemand hoe Netscape dit kan oplossen??

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
Op vrijdag 03 mei 2002 17:24 schreef farl het volgende:
Tuurlijk is dat wel mooi. Het gaat om een kader van een kubus. Het werkt echt perfect in IE, maar weet iemand hoe Netscape dit kan oplossen??
Op vrijdag 03 mei 2002 16:54 schreef Justice het volgende:
Welke netscape? Werkt het goed onder de nieuwste Mozilla? Hoe werkt het onder Opera. Wat zegt het w3c? Ik denk dat je zelf wel op het antwoordt komt wanneer je deze vragen ka nbeantwoorden.

Human Bobby

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:25

crisp

Devver

Pixelated

Inderdaad, welke netscape? Post eens wat code, of zet een voorbeeld online. Zo kunnen we hier weinig mee.

Intentionally left blank

Pagina: 1