Verwijderd

Topicstarter
Vraag van iemand die niet zo handig is:
Hoe kan ik met mijn palm m505 en nokia 6310 emailen of internetten? Welke software heb ik exact nodig en wat moet ik instellen? Kan het uberhaubt als de m505 niet in de cradle zit?
Bedankt, epidoc.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Je kunt bijvoorbeeld de Mobile Suite gebruiken. Een review op PalmClub.nl geeft hier wat meer informatie over, deze is hier te vinden. Succes!

[aanvulling]
Ik internet zelf via de AvantGo browser, die je bij 't mobile internet pakket krijgt. Ik heb een M100 gekocht bij Dunnet, en daar kreeg je 't pakket er gelijk bij.
Verbinding gaat via Infrarood + Nokia 6210, de 6310 zal wel bijna 't zelfde werken.

Het instellen van de netwerkverbinding staat denk ik wel in de manual.

Internetten met je M505 in de cradle kan met 'MochaPPP', maar dan moet je uiteraard wel een verbinding hebben op je computer (je palm belt a.h.w. in op je eigen computer)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• HobbeS
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-03 17:06
Succes!!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:33

CyBeRSPiN

sinds 2001

Op vrijdag 03 mei 2002 23:13 schreef pannenkoek het volgende:
Succes!!
Erg nuttige post! :+

Wat ik met mn IIIc icm met een 6210 gebruik is PalmScape, hier kun je perfect mee internetten.
Email verzenden gaat zonder problemen, ophalen zul je wel weer progje voor moeten hebben.

Wat je iig in moet stellen bij Prefs->Network is inbelnummer, gebruikersnaam, wachtwoord, evt ip enz.
en bij Connections je telefoon toevoegen (IR?)

• HobbeS
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-03 17:06
Er blijven problemen...

De vraag is hoe krijg je nu je aangemeld bij hotmail...
Inbellen lukt.. Dan heb je verbinding.. Daarna loopt hij bijna vast :'(

Alleen wat moet je invullen bij:

Mail server?? Als voorbeeld staat daar mail.myserver.net
Pop3 server?? Als voorbeeld staat daar pop3.myserver.net
Gebruikersnaam met of zonder @hotmail.com??

Kan iemand anders hier al zijn instellingen neerzetten misschien??? :9

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:30

Boss

+1 Overgewaardeerd

Hotmail kan je alleen via een browser of via outlook lezen. Er is GEEN pop server die je kan gebruiken om toegang te krijgen tot je hotmail.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Pagina: 1