Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Verwijderd
ze zijn juist uit, alleja...
die reviewsites krijgen altijd de eerste samples he via via via, je weet toch ook hoe lang het geduurd heeft eer de gf4 hier was...
die reviewsites krijgen altijd de eerste samples he via via via, je weet toch ook hoe lang het geduurd heeft eer de gf4 hier was...
Dem!
ik ben gewoon te vroeg dusss...
Geduld is een schone zaak en blijkbaar houd ik niet van schoon
ik ben gewoon te vroeg dusss...
Geduld is een schone zaak en blijkbaar houd ik niet van schoon
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Verwijderd
Erg nieuw en Abit is wat duur de laatste tijd.
Ik heb mezelf een KR7a geschonken en toen die wereled breed
net uit was duurde het geloof ik nog 3 a 4 week voor je
hem in NL kon krijgen. En hij was duur de eerste 1.5 maand.
Ik heb mezelf een KR7a geschonken en toen die wereled breed
net uit was duurde het geloof ik nog 3 a 4 week voor je
hem in NL kon krijgen. En hij was duur de eerste 1.5 maand.
Dat ze duur zijn interesseert me niet zozeer. Als dat plankje 3 of 4 jaar meegaat (zoals m'n BE2) is dat absoluut geen ramp, dan wil ik die 50 per jaar best betalen!
(tenzij iemand weet hoe ik misschien mijn BE2-tje over de 1Ghz grens krijg (voor de Cel1300 bijvoorbeeld), zodat ik een 4e proc-upgrade kan doen... gnagnagna)
(tenzij iemand weet hoe ik misschien mijn BE2-tje over de 1Ghz grens krijg (voor de Cel1300 bijvoorbeeld), zodat ik een 4e proc-upgrade kan doen... gnagnagna)
... helaas... toch maar even geduld hebben dan...BIOS ID: 72
Support Intel PIII/Celeron up to 1.1G(100) CPU.(Please mention: This board does not support Tualatin core P!!!/Celeron processors.)
Verwijderd
Op die BE2 past vast wel een gemodde celeron tuatalin 1000@1400-1500Op vrijdag 03 mei 2002 16:32 schreef Logos het volgende:
[..]
... helaas... toch maar even geduld hebben dan...
Waarom nieuw bord?
Verwijderd
Ik had mijn KR7A de dag nadat ie uitkwam gekocht, dat waren een paar flinke duiten. Maar het was goed besteed, wat een heerlijk moederbord die KR7A supersnel en stabiel.
AMD 1333 AYHJA @ 1568 (167x9.5) meest agressieve memory timings (cas 2 enz...).
Super stabiel.
Ik ga binnekort een nieuwe systeem halen, en ik denk dat het een IT7 mobo wordt.
AMD 1333 AYHJA @ 1568 (167x9.5) meest agressieve memory timings (cas 2 enz...).
Super stabiel.
Ik ga binnekort een nieuwe systeem halen, en ik denk dat het een IT7 mobo wordt.
wanneer komt trouwens de kx7? dat lijkt me nou echt een plankje voor mij 
informatique heeft trouwens die at7 gewoon op voorraad
informatique heeft trouwens die at7 gewoon op voorraad
Verwijderd
Ik heb vorige week een Abit AT7 mobo besteld en ik heb te horen gekregen dat ik hem deze week kan verwachten.
Moet ik even informeren bij welke dealer het besteld is?
Moet ik even informeren bij welke dealer het besteld is?
Ik vind het altijd jammer dat Abit, zeer laat met een moederbord
. Daarom moest ik ook een Abit kt7a-raid kopen terwijl er toen al Via kt266 borden van andere fabrikanten uit zijn
.
Pagina: 1