word gemoved en meteen geclosed ??? http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/484939
Volgens mij is hij eerst geclosed, en toen gemoved 
(2 mods op dezelfde tijd laten modden geeft soms wat problemen
)
(2 mods op dezelfde tijd laten modden geeft soms wat problemen
Hij vraagt het ook niet aan jouOp vrijdag 03 mei 2002 18:44 schreef Kaj. het volgende:
Ik open 'm niet...
The devil is in the details.
Neuh.. maar Phreak ook niet, denk ik zoOp vrijdag 03 mei 2002 19:15 schreef -]MaRc0[- het volgende:
[..]
Hij vraagt het ook niet aan jou
maar in de huiskamer dan mag die daar niet open dan ????Op vrijdag 03 mei 2002 19:47 schreef Kaj. het volgende:
[..]
Neuh.. maar Phreak ook niet, denk ik zo
Verwijderd
T-Mug, jij loopt hier al langer rond. Dan zou je toch nu zo ongeveer wel moeten weten dat dit soort nergens op slaande topics niet in OCE thuishoren?
Ik vond 'm te stompzinning voor OCE, en niet stompzinnig genoeg voor de HK. Vandaar dicht. Je had 'm best gelijk daar neer kunnen zetten.
Maar als Phreak vind dat-ie heropend moet worden in de HK, dan heb ik daar vrede mee
Ik vond 'm te stompzinning voor OCE, en niet stompzinnig genoeg voor de HK. Vandaar dicht. Je had 'm best gelijk daar neer kunnen zetten.
Maar als Phreak vind dat-ie heropend moet worden in de HK, dan heb ik daar vrede mee
treu maar ik wist niet waar die hoorde en dacht dat het wel onder electronica hoorde maar als je hem beter in hk vind heb ik daar ook vree meer hoorOp vrijdag 03 mei 2002 20:48 schreef DaBit het volgende:
T-Mug, jij loopt hier al langer rond. Dan zou je toch nu zo ongeveer wel moeten weten dat dit soort nergens op slaande topics niet in OCE thuishoren?
heeft geen nut.. ik denk dat ze allemaal overwerkt zijn..Op vrijdag 03 mei 2002 18:39 schreef T-Mug het volgende:
hij zou naar hk toe! maar niet gesloten
phreak!!! open!!!
[topic=485449/1/999]
Ik zou het doen!
does niet zo stressig ofzoOp vrijdag 03 mei 2002 23:13 schreef rammes het volgende:
[..]
heeft geen nut.. ik denk dat ze allemaal overwerkt zijn..
[topic=485449/1/999]

Ik ben momenteel alles behalve overwerkt
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Juist, ik zal maar mild zijn, maar met dit soort stemmingmakerij maak je je niet echt populair. Gelive dit dus ook niet meer te doen!Op vrijdag 03 mei 2002 23:13 schreef rammes het volgende:
[..]
heeft geen nut.. ik denk dat ze allemaal overwerkt zijn..
[topic=485449/1/999]
Ik zal er verder maar geen woorden over vuil gaan maken, want anders krijg ik toch dat verwijt naar m'n hoofd.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.