Toon posts:

GeForce2Pro gaat het opgeven?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tweakers,

Nou de titel zegt het al een beetje. Ik ben bang dat mn GF2 het aan het begeven is. Maar goed, misschien is het iets anders vandaar even dit topic. De search is gebruikt voor het geval dat geroepen gaat worden (kon niks vinden of ik kan niet zoeken).

In windows krijg ik allemaal rare fratsen op het scherm. Het lijkt op digitale ruis. Allemaal groene en roze kleurtjes op het scherm. En dit alles gebeurd in flitsen en op verschillende plaatsen. Hier mag ik dan ongeveer 10 sec van genieten en dan loopt het systeem vast.
Nu is het gekke dat er niets veranderd is aan de config en het irritante is dat mn sys gewoon onbruikbaar is nu.

De kaart is overgeklokt geweest. Niet zo heel lang, want de winst die je er mee haalt stelt niks voor. Ik heb em dus weer terug gezet. Koeling e.d. is allemaal prima (Alpha). Hij wordt hooguit 45 graden en dat is stukken minder als zo'n standaard koelertje. Ik heb mn proc maar weer ff terug gezet op 1400Mhz om dat iig ff uit te sluiten. Andere drivers verandert niks. Vanmiddag ga ik even de GF3 van mn huisgenoot erin hangen en kijken of het dan weg is.

Misschien dat er iemand is die kan bevestigen dat het kaartje de geest aan het geven is? Of mij blij kan maken met een oplossing (ik betwijfel het, maar je weet nooit). Iig alvast bedankt voor de moeite

Voor specs zie sig.

Edit: Dit is trouwens al m'n 2e Asus die het begeeft.

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08 22:12
1e) Zit je kaart stevig in zn slot? (diep genoeg dus?)
2e) De koperen contacten waarmee de kaart in het slot zit kunnen na lange tijd vuil worden (net een zwart laagje erop), dat moet je dan reinigen met iets geschikts (alcohol, nagellakremover), veroorzaakt ook strepen in het beeld.
3e) Als dit niet helpt, stop dan de kaart maar eens in je huisgenoot zijn pc, doet hij daar hetzelfde dan vrees ik dat hij dood is

Verwijderd

Topicstarter
Alles ziet er netjes uit, kaartje is gewoon dood denk ik. Ik vond net een Banshee kaart en die doet het prima. Maar ja, daar valt niet mee te gamen. Ik zal die GF2 nog es in een andere pc prikken.

Ik heb wel een goeie reden om een GF4 te halen, nu het geld nog :(