Hoge resolutie maakt mijn spellen wel 10x zo mooi maar als ik geen spellen speel...dan kan ik mijn iconen niet vinden...ze worden erg klein. wat kan ik hieraan doen.
speel je je spellen toch in 2048x1536
en zet je je windows desktop gewoon op 640x480....
kzie het probleem niet zo..
kzie het probleem niet zo..
Verwijderd
Tegenwoordig is het mogelijk om spellen fullscreen te draaien in 3D. Dus dat windows venster heb je niet echt meer nodig. Sterker nog je kunt in de beeldscherm eigenschappen gewoon een resolutie kiezen die bij je beeldscherm past.
17" 1024x768
19" 1280x1024
deze instellingen hebben geen invloed op je spellen. Daar kun je meestal zelf een resolutie kiezen. In 3D kun je op een 17" met gemak 1280x1024 draaien. Wanneer je het spel verlaat moet het weer gewoon in je ingestelde resolutie staan. Is dit niet zo dan moet je eens op het net kijken of er voordat bewuste spel een patch verkrijgbaar is.
17" 1024x768
19" 1280x1024
deze instellingen hebben geen invloed op je spellen. Daar kun je meestal zelf een resolutie kiezen. In 3D kun je op een 17" met gemak 1280x1024 draaien. Wanneer je het spel verlaat moet het weer gewoon in je ingestelde resolutie staan. Is dit niet zo dan moet je eens op het net kijken of er voordat bewuste spel een patch verkrijgbaar is.
Je kunt ook "weergave grote iconen" inschakelen op de desktop..
(rechtsklik op taskbar, daar is het ergens te vinden dacht ik)
(rechtsklik op taskbar, daar is het ergens te vinden dacht ik)