Toon posts:

Migratie Netware -->win2k

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje, en ik hoop een vreselijke inkopper die ik over het hoofd heb gezien.

Ik ben bezig met het migreren van een site van Netware 5.0 naar Windows 2000. Mijn gebruikers loggen nu mooi in op beide servers. Services zijn over en dat is alleen nog een kwestie van de een activeren de ander stopzetten...

Nu komt mijn probleem, ik moet nu dus de data gaan verhuizen van mijn oude naar mijn nieuwe server, en als het enigszins kan met behoud van ACL's. Nu heb ik verschillende utils gevonden die me helpen dit te doen van NT 4.0 naar win2k, maar niet van Netware.

Op dit moment kan ik geen enkele andere manier vinden dan een copy/paste.....aangezien dit een vreselijk traag process is zou ik liever een andere oplossing hebben. Zijn er mensen die dit eerder hebben gedaan, of misschien een oplossing hiervoor heeft. Alle hulp is welkom

Verwijderd

Volgens mij is dat niet echt mogelijk. De ACL's van Netware zitten nu eenmaal helemaal anders in elkaar dan die van windows. Ik gooi de bestandjes in zo'n geval over met netware copy. Maar ook dan kan je de user-inheritance niet mee overkopieren...

Blijf bij Novell zou ik zeggen, maar vermits dat waarschijnlijk geen optie is... Good luck

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
check dit maar eens, (weet niet of je het tooltje nu al gebruikt, maar ik denk van niet)

hele goeie tool voor migratie van netware>w2k

http://www.microsoft.com/windows2000/sfn/default.asp

'Services for NetWare' heet het,

A wise man's life is based around fuck you

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:02

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Move > NT

Braaikamer - Smoke&BBQ