Toon posts:

[javascript] ophogen met 1

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi, ik heb een probleem... Het volgende heb ik...

[code]
<script language="Javascript">
function toevoegen() {
var tekst=("upload");
var i=1;
var upload=tekst+i;

aanmaken.innerHTML = aanmaken.innerHTML + '<tr><td width="29%"><div id="upload1"></div></td>';
aanmaken.innerHTML = aanmaken.innerHTML + '<td width="9%"><div id="upload2"></div></td>';

upload1.innerHTML = upload1.innerHTML + '[img]"add_1.gif"[/img] <input type="text" name="adres1" size="41" style="border-style: solid; border-width: 1">';

upload2.innerHTML = upload2.innerHTML + '<input type="button" name="[u]bladeren1[u/]" value="Bladeren">';
}
</script>
[code]

Ik heb een site waar je foto's kunt uploaden. Nou wil ik dus, dat je op een knopje drukt dat er een extra upload-veld bij komt... Dat wil op zich wel, maar het probleem is dat je er maar 1 kunt toevoegen... en ik wil er oneindig veel... Dus de veldnamen moet steeds met 1 opgehoogt worden... En daar kom ik niet verder mee... Kan iemand me helpen??

Alvast bedankt

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:17

André

Analytics dude

code:
1
2
3
4
5
6
7
a = 0;

function Nieuw()
{
  a++;  
  document.insertAdjacentHTML("beforeend", "hier je html met de nieuwe waarde van a");
}

Zoiets?

Verwijderd

Op vrijdag 03 mei 2002 15:42 schreef Yogho het volgende:
code:
1
2
3
4
5
6
7
a = 0;

function Nieuw()
{
  a++;  
  document.insertAdjacentHTML("beforeend", "hier je html met de nieuwe waarde van a");
}

Zoiets?
Voor insertAdjacentHTML is er inmiddels een betere vervanger beschikbaar nl. CreateElement icm AppendChild :)