MDK2

Pagina: 1
Acties:

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:48

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Ik zit nu in level 3 en ik snap er niets van, die professor is echt vaag! Ik heb wel een paar molotovcoctails gemaakt, maar die weet ik niet te gebruiken.

Help.. :)

Whatever.

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18-02 00:09
Waar zit je dan?

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Verwijderd

Ik kom al niet voorbij dat gedeelte waar alles onderloopt :(

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Nu ben ik alweer een stukkie verder, ik in een soort van bouwomgeving waar je over van de rode stalen balken moet lopen......

Daar kom ik dus niet uit..... :(

Whatever.

Verwijderd

ik ook niet :(

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Help! :D

Whatever.

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Ik zit vast bij het zwemmen met chuckelberry

Verwijderd

Gewoon ff op www.interplay kijken staat elk veld beschreven.

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18-02 00:09
In die "bouw-omgeving" moet je die trap gebruiken om steeds van balk naar balk te klimmen..de weg wijst zich redelijk vanzelf.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Gebruik de duct tape om het gaat dicht te tapen, trek het snoer uit de muur. Gebruik de buizen en het snoer om een ladder te maken. Gebruik de ladder op het witte vlak, val op de balk met het andere vlak loop, gebruik de ladder op dat vlak. Loop de kamer uit, ga bij de splitsing naar links.
En dan ben ik het een beetje kwijt..

• benchMarc
  • Laatst online: 18-02 21:05
*Snik* ik heb MDK2 tot in den treuren gespeeld :)
Was ik bij de eindbaas, kwam ik er niet meer uit en ben ik gestopt. Ik vind MDK2 nog steeds echt kewl. Vooral die professor :D Ik ga em denk ik er weer op zetten en ff met cheats naar het einde van de game toe. En dan cheats uit en saven en verder spelen. :) Ik moet het uitspelen! :) :)

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Ik zit nu ook weer vast in level 4.... Je speelt dan met KURT, ik kom op een gegeven moment op een soort buis uit. In die buis is een wervelstorm en er zweven vand ie blauwe bolletjes rond.....

Help.... :)

Whatever.

• benchMarc
meendering: sorry kan dat niet meer herrinneren. toen ik nog heel verslaafd aan MDK2 was kon ik IEDER stukje van ELK level herrinneren. nu niet meer :(
Maar kun je misschien een screenie sturen van waar je nu bent? Dan gaat er misschien weer een lichtje branden bij mij.

Verwijderd

Anders koop je (of heb je al) de nieuwe PCGameplay staat namelijk een beschrijving van de eerste 5 levels en volgende maand komt de rest.

• benchMarc
Walktrough's of hoe je het uitspreekt ;) zijn niet leuk... ik had t/m de eindbaas helemaal zelf gedaan. ik begon tegelijk samen met iemand die ik van de chatbox en hij was soms net ietsie verder en toen vroeg ik heel soms wel eens hoe ik verder moest enzo. maar geen walktrough gebruiken. is echt niet leuk met MDK2. echt gewoon HARD proberen. je komt er vaak wel uit hoor. Probeer vooral de meeste gekke dingen te doen!

Verwijderd

Idd, het probleem wat ik altijd heb bij walktroughs (zal wel aan mij liggen :)) is dat als ik er eenmaal aan begonnen ben, niet meer op kan houden, dan ga ik overal waar ik ook maar een beetje vast zit gelijk op die walktrough kijken, en verpest ik het dus voor mezelf :(...

• benchMarc
lol :D ja dat heeft iedereen... ligt niet aan jou. Ik heb ook altijd als ik een walktrough pak... bijv bij Thief ofzo. en ik kom ergens er niet uit.. dan ben ik heel snel geneigd weer ff die walktrough te pakken :(

Verwijderd

Mkee, ik was al bijna bang dat het aan mij lag...:) Ik geloof dat ik zo de meeste games (nou ja, iig een hoop) uitgespeeld heb. Meestal vonnik het niet zo erg, maar bij Monkey Island wel, was wel aan het balen van mezelf...:(

Als deel 4 van MI uit is, ga ik zekers geen walkthrough erbij pakken... :):):)

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ik zit nu ook weer vast in level 4.... Je speelt dan met KURT, ik kom op een gegeven moment op een soort buis uit. In die buis is een wervelstorm en er zweven vand ie blauwe bolletjes rond.....[/quote]Ahh..schiet je op zon balletje dan gaat ie stil staan. De bedoeling is om op de bolletjes te springen en dan zo geleidelijk de balletjes als een trap omhoog te gaan gebruiken..

• benchMarc
Da Dice: arg das balen! je moet bij Monkey Curse nooit walkthroughs gebruiken.
Ik heb samen met iemand anders dat spel gedaan :) is ook leuk met 2 mensen 1 spel doen. die andere heeft dan weer id'en die jijzelf niet hebt enzo. :)
Pagina: 1