Ok, ik zit nu al geruime tijd met dit probleem, en het is hoogst irritant 
Ongeveer zon 2 maanden geleden ging mijn moederbord(MSI K7T Turbo) dood, gelukkig was het geen probleem en ik krijg een nieuwe teruggestuurd.
Ik blij, ik alles weer in bouwen en de pc weer opstarten.
Nah, alles werkt fijn denk ik, dus tijd voor een potje CS, ik start, join en BAM!, helemaal vast, geen beweging in te krijgen, het geluid hangt, het beeld, en de muis.
Nah, nu wat ge-experimenteer kwam ik erachter dat ik dus geen OpenGL meer kon draaien, en af en toe wel op Direct3D.
Nu heb ik al 3x van OS, en drivers verwisseld, 2 verschillende bios'sen gehad, maar het probleem blijft.
Zal dit niet sneaky in me mobo zijn gebakken

Anyway, wat me laatst opviel, was dat ik eerst met 2 HD's op 1 IDE kabel had, en nu ze anders had staan ( hd+cdromspeler | hd + fikker ).
Maar wie kent dit probleem, en please wie kan mij helpen ?
specs:
Ongeveer zon 2 maanden geleden ging mijn moederbord(MSI K7T Turbo) dood, gelukkig was het geen probleem en ik krijg een nieuwe teruggestuurd.
Ik blij, ik alles weer in bouwen en de pc weer opstarten.
Nah, alles werkt fijn denk ik, dus tijd voor een potje CS, ik start, join en BAM!, helemaal vast, geen beweging in te krijgen, het geluid hangt, het beeld, en de muis.
Nah, nu wat ge-experimenteer kwam ik erachter dat ik dus geen OpenGL meer kon draaien, en af en toe wel op Direct3D.
Nu heb ik al 3x van OS, en drivers verwisseld, 2 verschillende bios'sen gehad, maar het probleem blijft.
Zal dit niet sneaky in me mobo zijn gebakken
Anyway, wat me laatst opviel, was dat ik eerst met 2 HD's op 1 IDE kabel had, en nu ze anders had staan ( hd+cdromspeler | hd + fikker ).
Maar wie kent dit probleem, en please wie kan mij helpen ?
specs:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| Systeemkast Aopen HX45 Moederbord MSI K7T Turbo Processor(s) AMD Duron 850@1020 Geheugen 384 SDRAM DIMM PC133 Cas3[1x256+1x128] Hard Disk(s) Maxtor 5TH030H3 30GB UDMA-100 7200RPM 2Mb Cache / Seagate ST320423A 20GB UDMA-66 5400RPM 1MB Cache Videokaart(en) Hercules Monitor(en) Iiyama Vision Master Pro 411 Brander(s) Creative 4-4-24x CD/DVD-Drive(s) Sony 52x Speakers Labtec LCS2514 Geluidskaart(en) Creative Soundblaster Live! Player Netwerkkaart(en) 3Com EtherLink 10/100 PCI NIC (3C905-TX-NM) Muis Logitech Cordless Mouseman Wheel Toetsenbord Microsoft Natural Printer(s) Hewlett Packard Deskjet 670C Temp CPU/Case 42/28 CPU cooler OCZ Gladiator Casefans Papst 3412NM 92MM koeler Internetverbinding Chello Operating System Windows XP Pro NL Extra Copper Spacer |