Toon posts:

wanadoo adsl

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heeft iemand anders probleme met wanadoo adsl? ik wordt er heel vaak van geschopt als ik alleen maar msn. Dit is met router aan en ook zonder router. Dus het moet aan adsl liggen , kent iemand dit probleem???

Verwijderd

Wanadoo heeft algemene voorwaarden waarin staat:
Art. 2.24b: Zoals U weet heeft ADSL heeft de eigenschap van snel downloaden. Vanwege deze reden kopen we voor elke gebruiker apart veel bandbreedte in. Dat betekent als u niet veel dataverkeer genereert (Zoals met MSN, ICQ or andere soortgelijke programmas) wij deze bandbreedte voor niks hebben ingekocht. Dit vinden wij zoals U wel kunt begrijpen erg zonde. Als u desalniettemin toch weinig dataverkeer genereert dan moeten wij helaas Uw account uit ons bestandssysteem verwijderen zodat deze bandbreedte aan iemand anders kan worden gegeven die er wel wat nuttigs mee doet.
:+

Kweet niet; daar is de wanadoo helpdesk voor :)

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-08 13:29
Op vrijdag 03 mei 2002 18:08 schreef isdnsux het volgende:
Wanadoo heeft algemene voorwaarden waarin staat:
[..]

:+

Kweet niet; daar is de wanadoo helpdesk voor :)
hahahaha dat is echt het meest stomme wat ik ooit heb gelezen op een helpdesk... ROFL! :+

Verwijderd

Oef, wat ben ik blij dat ik wanadoo eruit heb geschopt na het fiasco met Wanadoo cable
damn als je Wanadoo hebt Zeg het zo snel mogelijk op, die lui zijn echt SUPER stom |:(

Verwijderd

Topicstarter
dom ja, dom me moeder ja, ik neit dom ik xs4all willen alleen mammie niet, ik helas nog geen eigen telefoonnummer , huis, modem, mxtsrean account en genoeg geld voor de shit

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
huh???
das wel heel vaag :?

dus je mag niet idlen en ook niet hard leechen want dat kost te veel :? :? :?

wat een lompe boeren :{

* Cartman! is blij met Zonnet/Versatel :)
Pagina: 1