Does killing time damage eternity?
Als je een login-script gebruikt met kix, kun je
het script laten controleren of iemand gebruikt maakt
van ras.
Aan de hand daarvan zou je wel iets kunnen regelen.
(regfiletje importen, ofzo)
het script laten controleren of iemand gebruikt maakt
van ras.
Aan de hand daarvan zou je wel iets kunnen regelen.
(regfiletje importen, ofzo)
Wij gebruiken inderdaad kix als loginscript, maar kan je ook zoiets doen als bijv. alleen die IP-range gebruiken en de rest negeren??
bijv ja. Geef mensen die inbellen een iets ander ip range.Op vrijdag 03 mei 2002 16:22 schreef Predator het volgende:
Blockeer zijn toegang tot die proxy.
Als je het in de proxy zelf niet kan, met een firewall.
zoiets al netwerk 192.168.0.1-50 en RAS 192.168.0.51-x
In MS proxy iig kan je toegang op IP regelen.
There is no art to find the minds construction in the face
Het probleem is dat ik geen controle heb over de RAS-servers. Die staan op andere locaties. Kan ik ook niet zoiets doen met een routing-file of zoiets?? Daarin zetten dat alles behalve het bedrijfsnetwerk wordt genegeerd (of naar een onbestaande adres wordt gerout)?
je kan met proxy 2.0 netjes aangeven op gebruikersniveau of ie wel of geen toegang heeft tot het internet (tot op protocol niveau is dit aan te geven)
A wise man's life is based around fuck you
Hij heeft wel Internet toegang op het werk, op een andere pc. Maar thuis zou hij dit dus niet mogen. Kan je dit op op pc-naam regelen??
Zoiets met die Route-tables wil ik wel gebruiken, maar ik weet niet juist hoe die dingen werken...
Iemand ergens een simpele uitleg??
Iemand ergens een simpele uitleg??
Ik zou ook de RAS inbelclients een ander subnet geven, en dan op de proxy aangeven dat dat subnet niet het internet op mag.
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Pagina: 1