Verwijderd

Topicstarter
Ik zit te twijfelen tussen een Minolta E203(249,-)en een fuji 2800(389,-) Die Minolta is kleiner van formaat wat handig is natuurlijk, maar die fuji heeft een 6X optische zoom waar ik me mischien te danny Blind op staar. Ik ben dus geneigd te kiezen voor die Fuji! Kan iemand foto's plaatsen van een object/voorwerp dat genomen is met een resp. zoom van: 0 X opt.zoom,3 X opt.zoom en 6 X opt.zoom.
Zodat ik het verschil kan zien.

Of heeft er iemand een andere reden om toch voor die Minolta te kiezen.

kkk

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

Als je niet echt die 6x zoom nodig hebt (en ik kan maar weinig redenen noemen waarom je dat wel nodig hebt), zou ik gewoon voor de Canon A40 gaan van 333 euro...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-01 20:09

GeJe

Je...

Wat ik veel belangrijker vind is niet de zoom (ik kan ,in de meeste gevallen, ook wel naar voren lopen) maar de hoek van het objectief.
Bij fuji is die 36 mm oftewel standaard. Bij de canon a40 ook maar daar kan je ook nog een groethoeklensadapter voor kopen.
En dan krij je tenminste empire state building er in 1 keer op. Dit is ook handig voor foto's van je kamer. Je krijgt veel meer op je foto. En dat is belangrijker dan zoom.
NB. Hoe meer zoom hoe minder licht door het objectief gaat komen. Hoe slechter de foto is. (geld niet echt voor de 2800 die heeft een mooi groot objectief )

Vandaag is het feest en morgen ook.

Verwijderd

KKK je mag ie naam niet hebben want dat is racism
toch?

• PsYgHo
  • Laatst online: 08-03 21:32
kijk eens bij het grote fuji 2800z topic, door mij geopend, zal met de search wel te vinden zijn denk ik :)

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

KKK, waar haal jij de minolta E203 voor 249 euro vandaan.
Voor 249 euro wil ik ook wel een minolta E203!

De laagste prijs op de prijswatch is 309 euro

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-03 21:50

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Op zaterdag 04 mei 2002 17:35 schreef PsYgHo het volgende:
kijk eens bij het grote fuji 2800z topic, door mij geopend, zal met de search wel te vinden zijn denk ik :)
Deze dus: [topic=337590]
>:)

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• PsYgHo
  • Laatst online: 08-03 21:32
Op zaterdag 04 mei 2002 18:16 schreef B_O_S_S het volgende:

[..]

Deze dus: [topic=337590]
>:)
Ja dat is hem... :)
had ff geen zin in zoeken

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, dat ik iemand met KKK op verkeerde gedachten breng.
Ik leg uit: KKK is hetzelfde als 3K en spreek je hetzelfde uit als Drieka, wat mijn naam is!

Die Minolta kun je kopen bij Eurovision in Helmond

Die zoom is belangrijk, want ik zit vaak in de natuur en als ik een dier wil hebben, dan kan ik er niet zo maar naar toe lopen, want dan is dat beest natuurlijk weg.

KKK

Verwijderd

Heb veel goeie dingen over de 2800 gehoord!!

Heb er nu zelf één in bestelling..hopelijk volgende week binnen. :)

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

Op zondag 05 mei 2002 09:28 schreef KKK het volgende:
Sorry, dat ik iemand met KKK op verkeerde gedachten breng.
Ik leg uit: KKK is hetzelfde als 3K en spreek je hetzelfde uit als Drieka, wat mijn naam is!

Die Minolta kun je kopen bij Eurovision in Helmond

Die zoom is belangrijk, want ik zit vaak in de natuur en als ik een dier wil hebben, dan kan ik er niet zo maar naar toe lopen, want dan is dat beest natuurlijk weg.

KKK
Ik denk dat je dan beter je naam kan wijzigen naar 3K, omdat je zo weinig kans hebt op hulp en het beter is om misverstanden te voorkomen...toch? ;)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

3K... dat wekt weer associaties op met een bepaalde meidengroep uit Belgie... Je hoeft je naam trouwens niet onder iedere post te zetten, hij staat al linksboven.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Pagina: 1