Dinsdag heb ik op de pc van m'n zusje een nieuwe gebruiker gemaakt voor een vriendin (Nienke). Dit was een Guest-account, zodat ze niet teveel kon rotzooien. Dat meisje heeft een paar uur aan d'r word-document gewerkt, en het op de desktop opgeslagen.
De dag erna bewerkt ze het document nog even verder.
Vandaag komt ze om weer verder te werken, en alles is weg. Ik kijk in de "Documents and Settings"-folder, en ik zie dat de map "Nienke" net 2 minuten oud is. Ze logt uit, en ik zie de map direct verdwijnen.
Na inloggen staat ie er weer (leeg natuurlijk). Ik heb d'r rechten een stuk opgehoogd, en na uitloggen blijft het account wel staan. Maar of dit zo blijft weet ik niet zeker, want de eerste dag verdween haar account ook niet.
Weet iemand hoe dit kan? En vooral: hoe ik dit moet voorkomen?
De dag erna bewerkt ze het document nog even verder.
Vandaag komt ze om weer verder te werken, en alles is weg. Ik kijk in de "Documents and Settings"-folder, en ik zie dat de map "Nienke" net 2 minuten oud is. Ze logt uit, en ik zie de map direct verdwijnen.
Na inloggen staat ie er weer (leeg natuurlijk). Ik heb d'r rechten een stuk opgehoogd, en na uitloggen blijft het account wel staan. Maar of dit zo blijft weet ik niet zeker, want de eerste dag verdween haar account ook niet.
Weet iemand hoe dit kan? En vooral: hoe ik dit moet voorkomen?
Siditamentis astuentis pactum.