Ejj ik zag laatst een cd-rom-dvd speler combo. maar dan met 2 sleuven voor cd's dus dan kan je 2cd's kwijt in 1 speler. ik zoek zoeits wegens gebrek aan plaats in mijn computer, maar ben de naam merk kwijt van deze speler. weet iemand zo een soort drive
zoek ff op de frontpage ik heb em daar voorbij zien komen
Ik zou het doen!
Een gewone dvd speler kan toch ook cd's spelen? wat is het voordeel van dit ding dan?
Ik voorzie niet zo snel een situatie waarin je tegelijk een DVD en een CD af wil spelen, maar goed
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
ik denk dat die een combinatie van CD-writer en een DVD-speler bedoeld.Op vrijdag 03 mei 2002 16:24 schreef AMDtje het volgende:
Een gewone dvd speler kan toch ook cd's spelen? wat is het voordeel van dit ding dan?
nee het zijn 2 afzonderlijke drives maar met de groote van 1 drive
Ik zou het doen!
Dus een 5,25" apparaat met daarin twee sleuven onder elkaar waar in elke sleuf een CD/DVD past.
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Yup.. afin ik zoek wel eff op frontpage kijken als ik hem tegen kom 
Op vrijdag 03 mei 2002 18:05 schreef Johnny64 het volgende:
Dus een 5,25" apparaat met daarin twee sleuven onder elkaar waar in elke sleuf een CD/DVD past.
Pagina: 1